Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb sinds enkele dagen problemen met het ontvangen van RTL4,5,7 discovery en eurosport. Signaalsterktes etc zijn allemaal zeer goed: snr:92% , agc:87%, ber: 0% Ik draai de GP2 image (volgens mij de 1.8 release). Heeft iemand een idee wat het probleem is? Gr, Erik
PCMario Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Je hebt waarschijnlijk geen update binnen van CD, Haal je Pas er uit en stop hem in een goedwerkende Decoder op SBS6 ga naar de site van CD heractivatie en na een halfuurtje heb je weer beeld doe de pas weer terug in je DB7025 en je hebt weer een maand kijkplezier. Dreambox 500HD
Gast Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Ik heb nog wel alle andere kanalen zoals film1 , sbs6 etc. Het lijkt me dat dan de kaart zijn updates heeft gehad.
fly Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Ik had dat probleem ook. Even met newcamd op mijn kaart gekeken, update gehad en de zenders doen het weer. Groet, Fly Dreambox 800SE, 600C, Samsung dsb940Admin bij Dreamboxclub
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 uh goedwerkende receiver? dat is je dreambox ook hoor... maar in de door jouw bestempelde goedwerkende receiver staat het zendertje (oftewel het CD-pakket met al zijn zenders) altijd op ontvangst van de emm en ecm daar alle pids via de kaartlezer en dus kaart gaan, zal je sneller succes hebben bij de officieel ondersteunde receiver in je dreambox moet je rondom de maandelijkse wissel gewoon langer en vaker op de nederlandse zenders blijven staan.. en zenuwachtig zappen helpt DUS absoluut niet om een puls te ontvangen voor de kaartgroep die meermaals herhaald zal worden. chiao Liberty Anette Askvik
PCMario Geplaatst: 29 december 2006 Geplaatst: 29 december 2006 Citaat: uh goedwerkende receiver? Oké met mijn DB7025 zal niks aan de hand zijn, maar met de Emu of insellingen van de NewCS_1.19 wel aangezien deze er dus voor zorgt dat de update niet/niet goed door komt. Ondertussen her activatie gedaan met een strong decoder en het werkt weer. PS. ik kijk alleen nederlandse zenders van CD, en zoveel zap ik nou ook weer niet. Dreambox 500HD
Gast djseppie Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Citaat: Citaat: uh goedwerkende receiver? Oké met mijn DB7025 zal niks aan de hand zijn, maar met de Emu of insellingen van de NewCS_1.19 wel aangezien deze er dus voor zorgt dat de update niet/niet goed door komt. Ondertussen her activatie gedaan met een strong decoder en het werkt weer. PS. ik kijk alleen nederlandse zenders van CD, en zoveel zap ik nou ook weer niet. Probeer eens de CCCAM 1.3.1, daar komen de updates goed mee binnen.
PCMario Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Citaat: Probeer eens de CCCAM 1.3.1, daar komen de updates goed mee binnen. Ik zou we willen maar dat heeft geen nut omdat ik ook nog een Cardlink heb en die werkt alleen op NewCS. Dreambox 500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen