blaas Geplaatst: 30 december 2006 Geplaatst: 30 december 2006 Is het iemand gelukt om de cs van ronald werkend te krijgen op de laatste Gemini? Op de 3.0 liep deze als een zonnetje maar op de 3.3 krijg ik 'm niet aan de gang.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2006 Geplaatst: 31 december 2006 heb nu niet de 3.30 erop maar tot en met 3.10 heb ik die op scam en ronaldcs lopende volgens mij is het gewoon exact dezelfde volgorde handhaven van de installatie procedure eerst scam erop dan herstarten met scam als standaard emu dan ronaldcs erop en weer herstarten dan de instellingen van ronaldcs doen en de emu kiezen wederom een herstart en het loopt (tot nog toe geen zin in 3.30 gehad want het loopt zo lekker nu met 3.10) dus misschien hebben die enkele dinosauriers die met ronaldcs werken voor 3.30 heel gerichte ervaringen die ons kunnen helpen...? cheers Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
digiruud Geplaatst: 2 januari 2007 Geplaatst: 2 januari 2007 tevens moet je de rechten van "cs_clnt en cs_srv" in de map var/bin op 755 zetten Vu plus ultimo 4K
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen