robbieuutgrunn Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Hoi allemaal, op master Ik heb Pli Garnet geinstalleerd maar kom het volgende probleem tegen met de hd in de dm 7020 MAXTOR STM3802110A 78.154GB 7200RPM op master De harde schijf is gemount, dit kan ik zien. Ook is de hd te formateren, hij is vervolgens enige tijd bezig waarna de melding dat de hd succesvol is geformateerd terugkomt. Op het moment dat ik een opname start krijg ik een foutmelding: "Opname apparaat is niet beschikbaar" Iemand een idee hoe dit kan? greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Icon Geplaatst: 5 januari 2007 Geplaatst: 5 januari 2007 Is er wel een directory "movie" aanwezig op de schijf? Klik Lourens De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs!
robbieuutgrunn Geplaatst: 8 januari 2007 Auteur Geplaatst: 8 januari 2007 Icon, Ik had deze nog niet gevonden, bedankt in ieder geval. Het werkt nu! greetz... As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons. 500 + 7000 + 7020 = a lot of fun
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen