Gast Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Dag, Bestaat er voor de dreambox 7025 een plugin die de datastream tussen de softcam en de kaart laat zien ? Of kan dit bereikt worden door de config files van de softcams aan te passen ? Voorbaat dank
Tonskidutch Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 op het IHAD forum staat een heel aardige optie mpcs installeren en dan de mpcs mon erbij voegen als plugin daarmee draait een camserver op de dm 7025 die afgeluisterd kan worden en door het plugin mpcs mon op beeldscherm OSD wordt weergegeven. misschien wat om eens door te lezen daaro. dukat is daar de hero mbt de kennis erover mpcs-dm7025-0.8k-rc15.tar.bz2 cheers Youre Freedom Is The End Of Me Melanie De Biasio
Gast Geplaatst: 6 januari 2007 Geplaatst: 6 januari 2007 Vriendelijk bedankt, zal dat eens doorlezen. Mvg
Tonskidutch Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Daar staat ook nog bij te lezen dat de gebruikers deze op de dm 7025 beter vinden dan alle andere cardservers tot nog toe. Ik kan hem niet testen want ik heb geen dm 7025 maar dat moeten jullie dan maar eens oppakken @all cheers Youre Freedom Is The End Of Me Melanie De Biasio
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen