Ga naar inhoud


Fritz!Box Fon WLAN verklooid


pepela

Aanbevolen berichten

hoi @ll

 

ik heb enige tijd een Fritz!box fon WLAN in mijn bezit, doch nooit gebruikt (heb ik ooit cadeau gekregen)

 

ik heb dat ding gisteren verklooid met andere/verkerde firmware te flashen

ik kan via de standaard (192.168.178.1) ip er in, maar kan geen instellingen saven of zelfs factory reset te doen.

 

zijn er kenners onder jullie over deze routers?

 

THX in advance

 

greetz, pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Via de recovery IMAGE is ie weer tot leven te brengen!Geef even aan wat voor fritzbox het precies is.

Als het goed is zit de cd bij de fritzbox.

Als het niet wil lukken stuur je m maar op en fix ik t wel voor je.

 

groet ronald10

 

ps reset knop zit er niet op!

DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reply

 

zoals ronald10 zegt, zit er op de fritz!box(en) geen (hard)reset knoje aan

stom en achterlijk van die makers, maar ja...

 

ondertussen na een nachte te zoeken en 5liters koffie te hebben gezopen om wakker te blijven heb ik het opgelost, zoals ronald10 zegt met de recovery.exe.

 

Het rare van al is dat er op de meegeleverde CD dat soft niet opstaat. Ik heb het via google gezocht, en kwam alleen duitse of italiaanse boarden tegen, beiden niet mijn sterkste talen.

Op deze duitse forum ( http://www.ip-phone-forum.de ) vond ik de link naar de ftp van AVM waar ze al de laatse firmware en recovery.exe voor elk model staat.

 

Zodoende is ie terug draaiende en in gebruik. Is wel makelijk, zonder dat je pc draaid, bellen naar een andere voipstunt/voipbuster te bellen.

 

En mooie van die krengen, is dat je ze een beetje kunt "modden" zodoende komt er nu op mijn beeld van de dreambox en van mijn relook als er gebeld wordt en door welke sip. Op sommige Fritz!Box draaid zelfs Gbox ....

 

@ronald10: bedankt voor je aanbod!!!

 

mvg. pepela

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...