Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 ik zie door de bomen het bos niet meer. heb reeds een map SWAP aangemaakt op de hd wie kan mij uitleggen,of een link waar uitleg staat. om in de 7000 met hd en gemini 3.30,var op hd te krijgen. ivbm te weinig geheugen voor cam's enz
marcel1970 Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Hoe dat precies moet weet ik niet maar bedenk wel dat dan je hd constand aan staat beter is het om een usb stick of cf(op 7000?) ervoor te gebruiken "My next wife will be normal"
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 bij gemini blauw addons settings en daar staat naar keuze hdd of usb (door erop te klikken) en ik zou inderdaad ook liever een usb stick erin doen die hoor je niet zoals marcel1970 reeds schreef. cheers Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 kan in de laatste gemini versie echter ook hier staan blauw extra settings /var ik heb een tijdje al geen dm 7000 meer (dus het menu is me even ontschoten) maar je menu in de dm 7000 onder de blauwe knop even alles doorlopen en je vindt het beslist. cheers Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen