Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 delagroov, is een minder eigenzinnig image niet beter als flash image mbt de overige in multiboot of ? cheers Remember Me Eiver
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Kan ik nog niks over zeggen, want bij mij is tot nu toe niks eigenzinnig. Maar ik neem het zo aan van je en door wat ik al heb gelezen van anderen met multiboot op dm7000 etc. Image's die ik in multiboot heb staan starten goed op en ik kan er alles mee doen. Standaard gebruik ik de flash-image. Voor de rest is het gewoon experimenteren/spelen.
Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 oké, wel eigenzinnig is in dit verband niet negatief bedoeld hoor maar er zijn grote verschillen tussen de images die dan "zouden" kunnen leiden tot problemen. bijvoorbeeld de LZhamu uuuuuhhh wacht effe hoe hete dat ook weer die compressie? cheers Remember Me Eiver
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Ja dat LZMA compressie verhaal. Garnet heeft dat in zn image zitten. Gemini en PeterPan ook. Waarschijnlijk onstaan de problemen pas als je een image in multiboot wil zetten als je image in flash dat niet ondersteund. In ieder geval met de combinatie die ik nu heb loopt het perfect. En heel belangrijk is dat SFU goed draait. Bij problemen met SFU zijn er via google wel faqs te vinden zoals hier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen