Ga naar inhoud


Speedlinq, is dat wat?


rob1981

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist mijn internetplusbellen abonnement van de KPN opgezegd.Ik wil ook overstappen op Orange en hoop dat zij net als bij jou Entouch ook die tijd hier beschikbaar zijn.Op de site staat dat het hier in het eerste kwartaal van het jaar gerealiseerd en nu maar hopen dat het echt zo is en anders zit ik straks ff zonder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hmmmmm......ik heb ff op kieskeurig zitten kijken maar daar waren de meeste niet echt tevreden met Orange.Misschien dat alleen de probleemgevallen zich daar melden en de overige niet want dan is het geen goede afspiegeling van de gemiddelde gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hou je bij elke provider.

 

Alleen de mensen met problemen hoor je klagen, de mensen die tevreden zijn zal je niet gauw horen.

 

Alles is ook afhankelijk van je eigen situatie naar de provider toe.

wel of geen router, 2 euro netwerk kaartjes of kwaliteit, kwaliteit en lengte van het koperdraadje van de centrale naar je huis toe en dan ook nog eens de drukte op de aansluiting van de betreffende telco in de centrale.

Zo ben je in de ene stad geweldig af en heb je in een andere stad alleen maar gedonder met je lijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.. en zo heb je dat met alles!

 

Ik ben in ieder geval al bijna 2 jaar dik tevreden met mijn verbinding van speedlink!

 

Mijn verbinding van Wanadoo bevalt ook goed overigens.

 

Helpdesk heb ik bij beiden geen ervaring mee.. ik los mijn problemen meestal zelf op, maar ik kan me goed voorstellen dat als je niet handig bent, dit een probleem kan zijn.

 

Gr

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen kan ik ook meestal wel zelf oplossen behalve als het internet zelf wegvalt dan houd het op.Ik vind die Orange family abo op zich wel interessant maar twijfel aan de stabiliteit van hun telefoonverbinding.Iemand daar ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin wat problemen gehad met een verkeerde installatie cd, niet duidelijke modem instellingen, een brakke verbinding... maar het lag voor het laatste gedeelte ook aan mijn eigen installatie. Ik had de router en het modem blijkbaar te dicht bij elkaar staan en de afstand naar de pc's was te groot. Nu ik de router op een andere verdieping heb geplaatst is er geen probleem meer met de verbinding. (bij de weg, ik heb een BabyXL verbinding 6Mb/1Mb)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat jij dat Orange family abo hebt Rob ? Orange maakt toch gebruik van een eigen netwerk,is het dan evengoed mogelijk daarnaast een kpn telefoon te blijven gebruiken met die vraag zit ik eigenlijk een beetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Orange of voorheen wanadoo maakt ook gebruik van het kpn netwerk op de plaatsen waar hun eigen netwerk niet verkrijgbaar is.

Maar je mag ten alle tijden de kpn aansluiting behouden en bent zelfs niet verplicht om de Orange telfonie erbij te nemen, wat je toch weer een eurootje scheelt in de maandelijkse kosten.

Voor Orange is dat zelfs beter want die hoeven dan het stukje koperhuur van bijna 10 euro per maand niet te betalen aan kpn.

Orange gaat er dus zelf bijna 10 euro op vooruit in de maandelijkse verdiensten waarmee hun bruto inkomsten stijgen van 14,95 naar de daadwerkelijke 24,95 die je als klant betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...