Ga naar inhoud


[5510PVR] "Geen kaart" probleem ook met ASTON cam


TheLastHero

Aanbevolen berichten

Ik wist niet of dit nu in dit topic-menu hoorde of bij de cam's maar heb het maar hier geplaatst omdat het in mijn Topfield is:

 

Koop afgelopen weekend een Aston cam om van het gedonder af te zijn "geen kaart" blijkt het niet te hebben geholpen.

 

Meer mensen met dit probleem en is dit op te lossen? Versie 2.17 staat op de cam.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met welke CAM werkte het dan ook niet goed? Welke software versie staat er op je Topfield? Heb je je CD kaart al eens bij een vriend/kennis/buur en/of de kaart van een vriend/kennis/buur in je Topfield geprobeerd om een probleem met je kaart uit te sluiten?

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En stond er op die Matrix revolutions CAM, ZCAS firmware of een hobby firmware?

 

Ik heb nooit enig probleem gehad met m'n 5000PVR en de Aston dualcam (welke software versie dan ook). En ook niet met m'n Matrix Reloaded CAM als ik er maar UCAS firmware op had staan (bij de Reloaded was 't UCAS, geloof bij de Revolutions ZCAS).

 

Wie weet is er een board genoot bij je in de buurt waarbij je je kaartje zou kunnen testen.

 

Grtz

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb beide kaarten in een winkel gekocht. Waarbij de Matrix al kant en klaar was en heb ik nooit iets mee gedaan. Ik heb er geen verstand van.

 

De Aston cam heb ik zelf moeten updaten, dit heb ik via de volgende link gedaan hier op het forum: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=1&vc=1

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben ik dan de enige die dit probleem heeft? Zo ja wat kan ik nog meer proberen om te zien waar het aan ligt?


Wat ik hierboven al heb gesuggereerd, testen bij een ander of je kaartje wel OK is. Om een probleem met je topfield uit te sluiten je CAMs en kaartje bij een ander testen.

Waar woon je? Er is vats wel een forumgenoot bij je in de buurt.

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb je bijde cams er in zitten of gebruik je alleen de Aston

 

Alleen de Aston zit erin.

 

Citaat:

Wat ik hierboven al heb gesuggereerd, testen bij een ander of je kaartje wel OK is. Om een probleem met je topfield uit te sluiten je CAMs en kaartje bij een ander testen.

 

Ik net een nieuw kaartje gekocht, ik zal deze dit weekend activeren en zal dan inderdaad kijken of het daar aan ligt. Probleem is dat ik de enige in de vriendkring ben die een schotel heeft dus kan hem nergens anders testen.

 

Het enige waar ik nu verbetering merk is bij het zappen, dat gaat iets sneller, maar bij opgenomen programma's is het een drama.

 

Citaat:

Waar woon je? Er is vast wel een forumgenoot bij je in de buurt.

 

Ik woon in Zoetermeer.

Manhattan MX starlight

IPBOX 9000HD plus

64 cm Triax schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik woon in Zoetermeer.


Dat is voor mij ietwat uit de buurt, iemand in de buurt die kan helpen?

Grtz
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...