Gast Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 Heren, ik heb een originele Spaanse canal + kaart met abonament die draait in de originele thomson decoder zonder problemen. ik wil de kaarty gebruiken in dreambox7000 maar ik krijg altijd zwaart beeld. ik heb bijna alles geprobeerd, maar het niet werkend gekregen. Heeft iemand dit werkend gezien of is er een binding tussen de kaart de decoder. ik denk dat mischien heeft et maken met de boxkey, maar ik weet niet hoe zou ik het moeten programeren. alvast bedankt David
djpetit Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 Welke image draai je ? Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Gast Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 gemini 2.8, maar ik heb al de andere images ooit geprobeerd :-) bedankt david
Gast Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 Welke cam/emu heb je geprobeerd? Ik vermoed dat CCcam zou moeten werken, en die is het makkelijkst met installeren. Suc6, Lion.
Gast Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 ik heb alle cams geprobeerd. wat ik deed was op de autocam, CCcam verbinden met digital plus en dan gewoon de kaart erin, maar geen beeld. ik weet niet of ik ook een boxkey ergend moet configureren, omdat ik weet dat mijn oude thomson een boxkey heeft,... ik zeg maar wat maar ik heb wel de CCcam, MGcam, NewCamd (verschillende versies) geprobeerd en hjet werkte niet. Gracias
mapi Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 in welke slot heb je de kaart gestopt ? De onderste ? correct om gedraaid ? chip de juiste kant op ? wlke kleur kaart heb je ? de blauwe of de zwarte versie Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 ik heb op alle twee slots en alle posities geprobeerd. Mijn kaart is de zwaarte versie. Dank je wel !
mapi Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 Er is sprake in de duitse IHAD van het feit dat met sommige kaarten ( de nieuwere ) het niet mogelijk zou zijn om beeld te krijgen. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 deze meneer weet misschien meer erover cheers Liberty Anette Askvik
wian Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 In CCcam kun je de boxkey in de configfile zetten, maar dan moet je hem eerst uit je receiver uitlezen. Ik weet dat er verschillende tooltjes zijn om de boxkey uit een ontvanger te lezen, maar heb er geen ervaring mee. hobby4all
mapi Geplaatst: 26 januari 2007 Geplaatst: 26 januari 2007 op IHAD zegt men dat je in camd3.config moet uitlezen : SLOT=/dev/sci1:2:1:1:1:998:slotoben:password2 SLOT=/dev/sci0:2:1:1:1:999:slotunten:password3 of dat goed staat. Ook vertellen ze dat als je het abo hebt voor hispasat dat je die niet werkend krijgt op de dream. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Gast Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Heren, ik heb de boxkey uit mijn oude decoder eruit gehaald. Nu heb ik de laaste gemini 3.30 en de laaste ccCam 1.6.1 Spaanse canal plus met originele kaart werkt nog niet. ik weet niet hoe moet ik de boxkey in de config file van de ccCam configureren of ik een extra regel moet toevoegen en in welke sintax... en ik vraag me ook af of dat zal uit eidenlijk helpen, maar ja, het is toch de volgende stap :-) groeten en bedankt david
pepela Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb ook D+ nagra kaart in dreambox draaien. Ik heb de kaart zelf niet open gezet, men heeft dat voor mij gedaan. Om D+ nagra werkende te krijgen in een dreambox, dat kan met NEWCS maar je moet je BOXKEY en je RSAKEY kennen. Met boxkey alleen geraak je er niet. De RSAKEY bevind zich in de kaart zelf, maar ik kan je daar echt niet mee helpen..... mvg, pepela "Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Gast Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Pepela, Heel erg bedankt. Het is al wat om te weten dat het werkt. ik zal uitzoeken hoe ik aan de RSAKEY komt. Kan je mij een voorbeeld geven van hoe de config file eruit ziet ( de twee regels voor boxkey en rsakey) ? Muchas gracias David
Gast Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 ik heb nu de NewCs gedownload via blue panel en de Newcs config, ik weet alleen niet waar de config file wordt geplaats en welke naam het heeft. verder ben ik nog overaal aan het lezen hoe moet ik mijn rsa key lezen op mijn kaart en hoe moet ik de file aanpasen,,. groeten david
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen