Ga naar inhoud


sky analoog of digitaal?


Gast

Aanbevolen berichten

na 2 jaar speurwerk heb ik een winkel gevonden die sky aanbied.(omdat hun hoofdzetel gevestigd is in engeland en zo sky kan aanbieden.)nu mijn vraag:<BR>zou het nog de moeite zijn een analoge vc1 kaart te nemen?hoelang zal sky nog analoog uitzenden?ik heb alle hardware.<BR>of zou ik beter een schoteltje bijzetten en investeren in sky digital? ik heb prijs gehoord van 85 gulden per maand. Te veel?<BR>vanavond zal ik pas meer vernemen over de voorwaarden.<BR>graag jullie reactie's.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites


1/ bskyb is in elk geval dit jaar nog analoog te ontvangen, medio 2001 zal men vermoedelijk met de uitzendingen stoppen in vc-1. een sky digidoos kan je zonder problemen gebruikt kopen via de diverse tweedehands internet advertentie sites. het voordeel is dat je er meestal een smartcard bijkrijgt zodat je in elk geval de "fta" kanalen kijken kan (ook zonder sky abo).<BR>2/je kan als niet in engeland ingezetene absoluut niet op legale maniet een sky abo. afsluiten. als sky er lucht van krijgt dat je op de vaste wal van europa zit wordt je onherroepelijk afgesloten. de handelaren die een abo op BskyB aanbieden doen dit door een abo af te sluiten op naam van een in engeland wonend persoon. deze wil er natuurlijk wel wat wijzer van worden, de handelaar ook, vandaar dat deze abo's dan ook duurder zijn dan de officiele prijzen van BskyB.<BR>succes<BR>prutsie..<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Sky dealer bij mij in de buurt rekend gewoon de normale abonnementsprijzen! Wist je dat er wel 96 abo vormen zijn? Zitten wij al moeilijk te doen met de pakketjes van C+! Gelukkig hebben de Sky kanalen wel wat meer inhoud en afwisseling!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>wat je hier allemaal toch niet moet lezen .. lol .. 1. Het is totaal legaal om een BskyB abo'tje te nemen van een intermediate dealer, zolang er door de dealer inderdaad geen woekerprijzen worden aangehaald. BSkyB zal nooit een foreig abo afsluiten aangezien veel Uk'rs op vakantie/werk in het buitenenland gerust de boel mogen bekijken. Trouwens wie gaat dat controleren ??<P>En denkende dat BskyB nou net ietsje meer is dan de rest van de betaal paketten op de sat, is veel gezegd, je krijgt er momenteel de zelfde "rommel" als op Cs*T ES*, kio*Que, P*lco, Pr*m, etc ... Nothing Hill, Waterboy, Rommelboy, Satboy .. hahaha . swoit .. dus krijg nou niet direct een "st*ve" omdat je HET van HET binnenhaald. Er zijn een paar series waarvan ze inderdaad wat nieuwere hebben, Simpsons, Star Trek .. en dat is het zowat.<P>Original Card User smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Filo.Fx<BR>lol ?? tja, het kan natuurlijk best zo zijn dat het niet illegaal is een abo buiten de UK, voor een niet UK ingezetene, mij is altijd anders verteld. mij is altijd verteld dat het niet mogelijk is om met een buiten de UK gelegen adres een abo op sky te nemen. als dit dus niet waar is lieg ik in commissie. nu jij zegt dat dit niet zo is ga ik per direct proberen een abo op mijn kaartje te nemen, al is het alleen maar om te kijken of dit lukt met een nederlands adres, paspoort. Fax is de deur net uit.<BR>mocht eea. lukken, meld ik het wel hier.<BR>Oh ja, je smartcard niet uitschakelen, Nee natuurlijk niet, zolang je de U-bocht constructie gebruikt niet natuurlijk, en zolang je geen overboekingen doet via je nederlandse bankrekening zal sky hier niet achterkomen ook, maar genoeg, ik probeer het gewoon.<BR>prutsie<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...