Sterke-Jerke Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Ik heb mbv projectx een paar opname's van de BBC gedmuxed. Ik kan ze vervolgens mbv tmggenc perfect overzetten naar DVD formaat. Alleen....: Ik heb ook de .sub (ondertitteling) mee ge demuxed, hoe krijg ik die erbij op de dvd. Henk-Jan Kloosterman
Jean-Claude Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 ik gebruik hiervoor Ulead DVD Workshop 2, maar da's natuurlijk niet gartis. Ik meen dat Nero 7 dit nu ook kan, maar is natuurlijk ook niet gratis ...... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Sterke-Jerke Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Geplaatst: 7 februari 2007 Kan Ulead eea in één keer? Of moet ik eerst met tmpgenc aan de slag en daarna de subs toevoegen?
Sterke-Jerke Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Geplaatst: 10 februari 2007 Met Ulead krijg ik dus niet de subs erbij.. Als ik doe add from file, en dan de .sub bestanden kies komt het er verkeerd bij. Hoe doe jij eea?
Laverda Geplaatst: 10 februari 2007 Geplaatst: 10 februari 2007 je neemt rejig uit bijlage en gebruikt module dvdauthor als je een ondertiteling in het formaat sup hebt. heb je een ander formaat dan neem je dvdv flick , freeware te downloaden op http://www.dvdflick.net/ werkt met veel formaten ondertiteling Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen