Ome Merde Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 op beide merDe deze ruimte is te huur
Gast Anavatos Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Zitten op alle xxx zenders een kinderslot? en kun je de deze zenders ook niet oproepen via services, satellieten, etc.. in Pli Iolite? Volgende week loopt mijn analoge kabel abbo af en wordt er alleen nog via de DM 600 gekeken dus ik moet aan de slag om de zenders die de kleine niet mag zien te beveiligen. Kun je de "all services", (rode knop) etc. ook beveiligen/ niet toegankelijk maken?.
hemertje Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Origineel bericht van: Anavatos Kun je de "all services", (rode knop) etc. ook beveiligen/ niet toegankelijk maken?. voor zover ik weet niet, alleen onder de boeketten DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
tedje1967 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 ok, maar heeft nu niemand een idee wat ik fout doe ? waarom ik deze boeketten er niet in krijg ?? Zie ze wel staan in dreamedit maar in de box enkel " verwijderd item" meerdere malen. Dit echt nog nooit meegemaakt. Waar staan de boeketten in de dream? wellicht dat ik de files er via ftp zelf handmatig in kan zetten ?? grtzzz
tedje1967 Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Heb de stoute schoenen maar weer es aangetrokken en een paar uurtjes aan het stoeien geweest mert deze settings. Maar krijg de boeketten er nog steeds niet in. In een eerdere post las ik dat er nog eentje was die er problemen mee had, maar helaas heeft ie niet de oplossing gepost. Ik voeg nu even het log van Dreamedit bij zodat er misschien iemnad van jullie naar wil kijken. Ik kom er niet meer uit Gr Tedje DreamBoxEdit Logging.txt
Hensat Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 krijg hier ook alleen maar verwijderde boeketten te zien
holles Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Probeer eerst een reboot van de dreambox te doen. Daarna naar satellietconfiguratie en opnieuw opslaan (je hoeft niets te veranderen). Daarna settings naar je dreambox. Weer rebooten. Bij satellietsetting kijken of je de juiste satellietnummers voor de satellieten hebt staan (zie sattaz settingsfile). Indien dit zo is dan zou het goed moeten zijn. Anders zul je het image opnieuw moeten flashen omdat waarschijnlijk het gehuegen vol is zodat de nieuwe settings niet geladen kunnen worden. Vergeet de flash erase niet. PS: Aan de logfile kun je niets vreemds zien. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
uniden Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 ff wa anders bestaat er al weer een downloadlink? greets dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv
holles Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 De laatste bijlage kon ik net nog downloaden. Wel op de link onderin het betreffende bericht klikken. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Hensat Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Origineel bericht van: holles Probeer eerst een reboot van de dreambox te doen. Daarna naar satellietconfiguratie en opnieuw opslaan (je hoeft niets te veranderen). Daarna settings naar je dreambox. Weer rebooten. Bij satellietsetting kijken of je de juiste satellietnummers voor de satellieten hebt staan (zie sattaz settingsfile). Indien dit zo is dan zou het goed moeten zijn. Anders zul je het image opnieuw moeten flashen omdat waarschijnlijk het gehuegen vol is zodat de nieuwe settings niet geladen kunnen worden. Vergeet de flash erase niet. PS: Aan de logfile kun je niets vreemds zien. werkt niet,aan het geheugen ligt het niet want het staat bij mij allemaal op de usb stick,alle andere settings doen het wel allemaal (pet,surfer etc.)ik wacht wel tot er een nieuwe pet komt
egypt Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Voor het probleem van de verwijderde boeketten heb ik de volgende oplossing gevonden in Gemini Ga via het menu naar Geavanceerde instellingen en vink daar de twee laatste lijnen aan ( Servicename update en Enable Rass ) Laad nu de nieuwe kanalenlijst
tedje1967 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Draai dus niet met Gemini en kan deze settings zo niet vinden in Pli.
tedje1967 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Perfect !! heb ze er nu in staan nadat ik dus idd de sat config opnieuw opgeslagen heb, vervolgens de settings erin en vervolgens een reboot. Wel vreemd dat dit eerder nooit nodig was maar heb ze er in ieder geval weer in staan. Dank voor de reakties gr Tedje
Alfi Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Mmm, heb deze settingslijst ook eens geprobeert onder Nemesis op mijn DB7000S, maar kom idd niet verder dan een bouqetlijst vol met verwijderde items. Ook het opnieuw opslaan van de satconfig en daarna de settingslijst installeren gevolgd door een reboot bied geen soelaas. Mijn oude lijst er weer in, no problem. Rara? Alfi PS: Dit alles met LLamaware DBE DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Alfi Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Is er echt helemaal niemand die hier een verklaring voor kan geven? Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen