Ga naar inhoud

[500S] Hoe .vob omzetten naar .ts

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik het beste een .vob van een dvd omzetten naar een .ts zodat ik ondertiteling en stereo geluid en AC3 heb. Niet al mijn 500sen zijn aangesloten op een dolby digital decoder.

Groet Gerard

Geplaatst:

VLC zou dit volgens mij moeten kunnen.

Je krijgt dan een .mpg ipv .ts, maar die is ook op de Dreambox afspeelbaar.

Suc6, Lion.

Geplaatst:

Met VLC heb ik het al geprobeerd, werkt goed zelfs ondertiteling, maar ik hou maar 1 audiospoor over ( 2kanaals of AC3). Ik wil beide geluidsporen hebben.

Groet Gerard

Geplaatst:

Ik kom er niet uit. Ik wil dus een VOB naar een TS omzetten waarin de ondertiteling is meegenomen als overlay en de AC3 spoor apart is gedownmixed naar een pcm spoor en het ac3 spoor ook nog aanwezig is. Met VLC lukt de ondertiteling en downmix, maar ben ik het AC3 spoor kwijt. In ProjectX raak ik het spoor een beetje bijster, graag hulp!

Groet Gerard

Geplaatst:

Projectx heb ik al, kom alleen niet uit de instellingen.

Groet Gerard

Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid: Eerst rip ik met smartripper de dvd naar 1 grote VOB file. Maar dan heb ik geen geluid als ik via een tv afspeel en heb ik geen ondertiteling. Ik wil dus deze file omzetten naar een ts met daarin een stereo pcm spoor en de surroundspoor behouden en de ondertiteling wil ik dan gelijk als overlay mee omzetten. Geluid naar pcm en ondertiteling lukt me met VLC maar dan ben ik het surround spoor kwijt! Met welk programma kan ik dit alles wel doen? Daarbij wil ik kunnen selecteren welk surroundspoor omgezet wordt naar pcm.

Groet Gerard

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen