Gast Geplaatst: 15 februari 2007 Geplaatst: 15 februari 2007 De bestandsafmetingen van een opname zijn in het setup menu instelbaar (ik dacht dat dit een enigma feature was dat in alle images zat?). In PLi in ieder geval. Dat staat bij jou blijkbaar op 1Gb, maar je kunt dat groter zetten. Dat is overigens niet altijd een zegen, sommige systemen en tools kunnen slecht overweg met hele grote files (> 2Gb). Ff testen dus... CU, WanWizard
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2007 Geplaatst: 16 februari 2007 Monica, + WanWizard als je die TS bestanden groter maakt zul je op een bepaald moment problemen krijgen. (staat het forum vol mee - bijvoorbeeld samba-mounts) 1GB is default en blijft er maar vanaf. bovendien is de ProjectX zoals in de Guide verklaard harstikkelijk simpel om de meerdere TS bestanden naar een Mpeg te converten drag en drop werkt dus ook in dat ProjectX cheers Liberty Anette Askvik
martin52 Geplaatst: 16 februari 2007 Geplaatst: 16 februari 2007 Met het programma DreamTSMan kun je de opgenomen bestanden overhalen naar je PC en bovendien plakt dit programma alle deelbestandjes netjes aan elkaar tot e e n groot TS bestand. Met VLC of een ander programma omzetten naar mpg en daarna kun je ze branden met bv het programma TMPGencDVDAuthor.
Tonskidutch Geplaatst: 16 februari 2007 Geplaatst: 16 februari 2007 dat klopt martin52, ten dele erg belangrijk kan zijn voor de lezers dat TMPGencDVDAuthor dikke euro's kost en nog steeds geen ac3 netjes erbij zet (ik heb hem zelf ook als licentie / maar ben nu op ifoedit over) dreamTS manager is voor meerdere subaudio stream niet HET proggie (als je enkel een taal opneemt tja dan gaat het) Maar de projectX is kostenloos de ifoedit is kostenloos en kunnen dit en vEEEEEEEEEEEEEEElll meer. cheers Liberty Anette Askvik
ranico Geplaatst: 17 februari 2007 Geplaatst: 17 februari 2007 Citaat: als je die TS bestanden groter maakt zul je op een bepaald moment problemen krijgen. (staat het forum vol mee - bijvoorbeeld samba-mounts) 1GB is default en blijft er maar vanaf. Ik wil toch opmerken dat ik mijn geval geen enkel probleem mee heb: Ik heb deze splits waarde op 8 Gb gezet en ik heb de voorbije 4 maandene vele films opgenomen op een NSLU2 cif mounted HD. Deze zijn allemaal bewerkt (reklame blokken uitgesmeten) met VideoRedoPlus. (ps. Ik was er zelf niet bewust dat hiermee problemen waren ) DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen