jernst Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 Ik wil overstappen van mijn Xtreme naar een Dreambox. Ondersteunt/ontvangt de Dreambox BISS kanalen? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 kanalen kunnen door de dreambox ontvangen worden dat is voor (dacht ik) elke receiver het geval of ze gedecodeerd kunnen worden is dan eerder jouw eigenlijke vraag en die is afhankelijk van de CA/CI/EMU de dreambox kan meerdere conditional access systemen en common interfaces emuleren per software de softcam of emu genaamd. daarom is deze receiver zo fijn je hebt geen hardware cam's nodig die enkel extra geld kosten dus als je weet hoeveel emu's er al zijn voor de droomdoos, weet je ook welke emu dat decoderen aankan. en het zijn er meerdere. dus gooi die extreme maar snel in de ramsch, cheers Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
jernst Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Geplaatst: 12 februari 2007 En welke image moet er dan b.v. op mijn box staan? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Gast Geplaatst: 12 februari 2007 Geplaatst: 12 februari 2007 Niet de image telt maar de (soft)cam dat legt hij net uit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen