JohnnyBee Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Vandaag nog eens naar de taq's geswitched, maar blijkt dat deze weer terug zwart is, reeds lange tijd zo laten staan, doch geen update's. Hebben jullie nog steeds beeld met de AU op D+ ??? Op Premiere geen probleem. Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
borsjea Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Helaas hier ook gen AU meer op zowel de Humax als de Dreambox update op 20-02 werkte de AU nog wel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pietsky Geplaatst: 21 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2007 Geen AU op D+ Pietsky Satellietsky [color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A. TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
harry Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 De AU schrijft nu zelfs een fake key, terug naar HoT7.9 en het werkt weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Citaat: Geen AU op D+ hier ook niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan vermeer Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Citaat: De AU schrijft nu zelfs een fake key, terug naar HoT7.9 en het werkt weer. vraag: En als je bij 8.0 de juiste key inlaad wat doet ie dan? De juiste key eruit meppen(en een valse erin) of pakt ie de AU draad gewoon weer op? grt JV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tracker Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Het grappige is dat de juiste sleutel de EMU weer even laat lopen en dus beeld. Maar na een halve minuut gaat de EMU terug op Try en valt het beeld uit. Als je dan de sleutel er weer in zet met DSR9500 heb je weer even beeld, maar verdwijnt weer na ongeveer een halve minuut. Ze schrijven dus echt een fake sleutel terug naar de EMU. Heb je daar met Hot 7.9 geen last van? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan vermeer Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Hoi, Gezien de reactie van harry heb je daar met 7.9 geen last van.En dat lijkt me ook logisch omdat 7.9 geen AU is.Het zou handig zijn als je die AU functie on/of kunt zetten.Vooralsnog dus terug naar 7.9 en regelmatig de k@#s updaten... grt JV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnnyBee Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 In het config-menu de card-blokker op "on" zetten helpt niet in dit geval zeker? Johnny. TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!! Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan vermeer Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Bij AU wordt volgens mij niet naar de fun kaart geschreven. Dus waarschijnlijk maakt dat dus niets uit... grt Jv Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tracker Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 Blocker helpt niet voor de EMU. Terugzetten naar Hot 7.9 werkt wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johan vermeer Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 stop eens de PMC lijst van 7.5 in hot 7.9 en/of 8.0 .... grt JV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 februari 2007 Delen Geplaatst: 22 februari 2007 cabo No A.U D+ No A.U pw A.U 1322652-D+FixHOT8.zip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen