Ga naar inhoud


[7025] Gemini 2.20 is uit!


J.H.O

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Ik heb hem er in gezet and de dreamnetcast proberen te spelen maar ik krijg geen geluid.
Als ik de stream opneemt op mijn hd dan hoor ik wel geluid.

Mischien dat iemand mij kunt helpen.

aub


Hier net zo, alleen niet alle straems. Natuurlijk net degene die ik wil beluisteren.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gemini 2.10 geprobeerd, daar werkte mijn rotor ineens niet meer.

Terug gegaan naar 2.00 en het werkte weer goed.

Nu lees ik verder nergens dat dit in 2.20 is gefixed. Iemand die gemini 2.20 werkend heeft, met rotor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van de ene satelliet naar de andere gaat, geeft ie alsnog een foutmelding dat de service niet is gevonden. Dit was ook al het geval bij de 2.10 versie van Gemini. Dacht dat ze dat wel gefixd haddden, maar niet dus!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij nog hetzelfde probleem als bij 2.10. Ik heb een rotor met een dubbele LNB kop. rotor op tuner A en tweede LNB aansluiting op tuner B. De rotor draait dan niet meer als je aangeeft dan tuner 2 op de tweede aansluiting zit van de LNB. Hij gaat direct naar tuner B en daar zit de rotor natuurlijk niet op. Aangezien ik niets opneem had hij net zo goed op tuner A kunnen blijven en dus kunnen draaien. Hij blijft wel op tuner A als ik op Astra blijf. Dit is dus nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de installatie van een nieuwe image, zullen er nooit opnames verdwijnen van de harddisk. Wat er WEL zal verdwijnen zijn je timers. Als je veel timers hebt ingesteld, is het geen slecht idee om die even op voorhand te backuppen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Backup doe je als volgt:

 

Menu - Plugins - Backup/Restore

Kies harddisk ofzo, en kies "only /etc/enigma2/" optie. Kies Backup.

 

Na flashen kies je wederom menu-plugins-backup/restore. Kies nu restore, en harddisk. Kies de betreffende backup uit het lijstje, en kies restore. De timers en settings (zaplijst enzo) zijn nu hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...