Gast Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Sinds kort heb ik het volgende probleem. Als ik iets opneem slaat het beeld vast na ongeveer 10 minuten. Enige manier om weer te kunnen kijken is: opname stoppen en een keer zappen. Cam is Gbox. Interne vaste schijf. Jullie begrijpen dat ik dit vervelend vind. Wie weet wat er loos kan zijn? Mvg Satkijker
Tonskidutch Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 uh dus gbox en die image draaide wel al een hele tijd normaal? kan het zijn dat je hdd bijna vol is (70%) cheers Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
Gast Geplaatst: 19 februari 2007 Geplaatst: 19 februari 2007 Ja eerst deed hij het normaal en de schijf is ook nog lang niet vol. Satkijker
Littlesat Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Als je er een gbox >= 2.24 op heb staan dan moet je je V-regel eens veranderen.... dus V: { F0 30 } moet worden V: { 00 30 }. Het gaat zich om de eerste F, die een 0 moet worden... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
papa1245 Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb V veranderd in 00 30 maar hij blokkeert nog altijd na enkele minuten bij het opnemen. (versie 2.25c) M7 SAT801 met TVV abo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen