Gast Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Ik ga morgen waarschijnlijk een nieuwe Dreambox 7020 kopen. Nu heb ik iets gelezen over netwerk fix ed. Is dit bij de nieuwe versies niet nodig. Kan iemand mij vertelen welke tuner er inzit en of deze van goede kwaliteit is. Is de voeding van goede kwaliteit. Zit er veel verschl tussen de Dreambox 7020 de 500S 7000S Zo ja wat Is het verstandig om de Dreambox 7020 te kopen
mobieltje Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 Sorry maar ik moet je in eerste instantie toch weer verwijzen naar de zoekfunctie in de dreambox topic, zoek op 7020. Dit had je dan b.v. kunnen vinden, klik hier Suc6 met je aankoop. Groetjes, Mobieltje
Tonskidutch Geplaatst: 20 februari 2007 Geplaatst: 20 februari 2007 ik ben mega tevreden met de 7020 verschil zit er zeker in er is namelijk veel meer hobby mogelijk en het image is moderner (misschien ook wel weer wat complexer voor de oude garde) de tuner was bij mij een alps of die nog steeds gebruikt worden is mij niet duidelijk, maar deze doet zijn werk. cheers I'll Find My Way Home John Anderson, Vangelis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen