Ga naar inhoud


dvi-i naar dvi-d


Alfret

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb laatst een "Pak en Bel" lcd scherm gekocht en wilde deze aansluiten op de dvi-i pooort van mijn asus 7600S.

 

Het lcd scherm heeft een dvi-d poort en de videokaart een dvi-i poort. Ik heb een dvi-d kabel gebruikt om deze te verbinden met elkaar.

 

Als ik de pc opstart zie ik even het winxp scherm vaag in beeld en daarna gaat de monitor uit.

 

Kan deze combinatie niet of doe ik wat verkeerd qua instellingen, of is er iets kappot.

 

Verder heb ik de nieuwste drivers en bios op de pc.

 

Mischien weet er iemand raad.

 

bedankt,

 

Gr Alfret

post-11754-1318259091,1002_thumb.jpg

Xtrend 9500

42 28 23 19 13 oost

Samsung 40inch 6030 3D tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op welke resolutie draaide je oude monitor en wat is de resolutie van je nieuwe monitor?

 

Start windows anders even op in de veilige modus F8 drukken na het bios scherm en voordat je het windows logo ziet.

Kies veilige modus.

 

als je dan veilige modus gekozen hebt en windows is gestart, je beeldscherm instellingen volgens de specificaties invoeren in windows en herstarten.

 

Het zou dan weer goed moeten zijn.

 

Suc6

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MagicOnline,

 

Winhoos starten in veilige modus heeft geen resultaat. Het scherm ziet er net zo dubbel en vaag uit. En net als ik het bureaublad krijg te zien is hij weer weg.

 

Ik gebruik nu het lcd scherm op 1400x900 resulutie met de vga uitgang. Dit werk prima. Dit is ook de aanbevolen resolutie voor het scherm. Alleen de dvi krijg ik niet aan het werk.

 

Maar het zou gewoon moeten kunnen. dvi-i (gekombineerde analog/digitaal) uitgang videokaart naar de dvi-d (alleen digitaal) ingang van het lcd scherm?

 

Gr Alfret

Xtrend 9500

42 28 23 19 13 oost

Samsung 40inch 6030 3D tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...