Ga naar inhoud


wel signal maar geen beeld


wimke

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een humax 5400 staan waar ik de cleaner over heen heb laten gaan en toen de org. soft. en toen de 8.0 en een goede settings lijst + key,s erin gedaan ,maar hij geeft geen beeld maar wel genoeg signal, ook niet op fta zenders ,waar moet ik verder zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


met de org softwear ook geen beeld

kaartje is goed en zit goed erin getest met andere hummie

bij org.softwear heb ik toch niets te maken met EMU instellingen

heb net nog eens als gecleand en de org. er nog eens op gezet maar hij geeft nog steeds aan dat er genoeg signal en qualitat is +/- 72 %

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je ziet wel de menu teksten etc. dus volgens mij zit het wel goed met de loader. Volgens mij is het toch dat je niet de goede PIDS hebt dus inderdaad zoiets als met Astra-Hotbird wat hierboven al is aangegeven. Zoek dus zelf even een zender en sla die op, en zoek daarna die zender in de programmalijst (hoogste zendernummer) en kijk of je daar dan beeld op heb. Zo niet, check dan b.v. of je in de buurt van de 4000 Radio en TV zenders hebt, want dan de Humax ook niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook met mijn Atlanta 5400 IR 2 CI+ (die trouwens van de printplaten zeer sterk lijkt op de Humax 5400).

Ook na nieuwe soft te laden heb ik een goed signaal maar geen beeld.

Voorlopig heb ik nog niets gevonden maar ik zal hier iets plaatsen zodra ik een mogelijke oplossing gevonden heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...