Ga naar inhoud


SCART router


mifi

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd wat jullie voor Scart schakelaars (jeweetwel, om meerdere bronnen op de TV aan te kunnen sluiten) in gebruik hebben en hoe ze in de praktijk bevallen.

Ik zie een heleboel van die dingen aangeboden worden voor heel uiteenlopende prijzen. Ze zijn vast niet allemaal even goed of handig.

 

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die ouwe van mij had een van de geodkopere gekocht om te schakelen tussen sat en sateliet. Werkte echt voor geen meter. Ik heb hem er toen 1 aangeraden waarbij je een schakelaar hebt om de ene uit en de andere aan te zetten. Nu geen probleem meer.

 

Groet, JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat geen merk op bij mij, maar alle bronnen zijn apart schakelbaar. Ook zit er mogelijkheid om video 1 naar video 2 door te verbinden zodat je je kopieen kan maken.

Als de schakelaar op 3 staat kan ik via mijn afstandsbediening van mij tv schakelen tussen decoder 1 en decoder 2. Op stand 1 of 2 heb ik de video's, maar via AV1 en AV2 van mijn tv kan ik dan ook weer schakelen tussen een video en een decoder. Ik heb trouwens wel eerst een schema moeten maken hoe ik alles wilde hebben.

 

gr.D.Quijote 1325826-KopievanKopievanIMG_0468.JPG

post-8005-1318259101,1902_thumb.jpg

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op: veel apparaten met twee scart-aansluitingen werken ook als scart-router. Als je de videorecorder aansluit op één scart van de DVD-speler, en die weer op één scart van de HDD-recorder, die weer op de satellietontvanger en die op de TV heb je met één scart-ingang op de TV al die apparatuur aangesloten. Het kan per apparaat verschillen, maar meestal gaat dit goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...