Ga naar inhoud


[7000] boot probleem icm image


tuupje_nl

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem met mijn db7000s

 

Box is blijven hangen.

 

Dus ik denk effe opnieuw opstarten, maar blijft dan bij booten hangen.

 

Flash ik de box opnieuw met de rel109.img dan werkt alles netjes.

 

Wil ik vervolgens weer het Pli Garnet image erin doen, dan blijft de box weer bij het booten hsngen.

 

Doe ik er het DBBrothers v1.8 CVS_051230 image, dan start de box door.

 

Aangezien ik echter het imgage van Pli graag erin wil hebben, dus weer daarna Pli geprobeerd, maar blijft dan weer bij het booten hangen....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Even je netwerkkabel eruit halen, kennelijk blijft hij steken bij het verkrijgen van een DHCP Ip adres.
Heb dit al vele malen meegemaakt met een 7000


Helaas....ook zonder netwerkkabel start de box niet door, met het originele imag 1.09 werkt dhcp trouwens gewoon....ik den kdus niet dat het daar aan ligt.

Toch bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb net eerst een erase image voor de 7000 erin gedaan, en daarna weer opnieuw pli...maar nog steeds blijft de box hangen bij het booten.


We hebben het dus over een kale box, zonder hdd, usb, en/of cf kaart, en netwerkkabel eruit ?
En ook nog eens voor de zekerheid je lnb kabel eruit getrokken.

Zo ja hoe lang wacht je, en zie je gewoon het opstart scherm, het kan namelijk een tijdje duren voordat ie de eerste x doorstart, max 5min.

1 Wat je nog kan proberen, is opnieuw opstarten, linkerbovenste knopje inhouden, tot dat er flsh erase in je lcd schermpje komt, en kijken of ie dan doorstart.

2. doet ie dat ook niet, netwerk kabel erin, opnieuw starten, en kijken of je er met je netwerk kan inkomen, zo ja, type dan eens "dmesg" en post de output.

grtzz RGG

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...