stogias4 Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Ik probeer in Canal+ kaart voor elkaar te krijgen in mijn DM500S maar tot nu toe zonder succes. Hoe kan ik 100% uitsluiten dat het niet aan de kaart lezer ligt en niet aan mijn configs? Via de zoek mogelijkheid op deze site ben ik niet tot een oplossing gekomen. Werk met :mgcamd 1.20 NewCS 120 (Image is gemini) Alvast bedankt voor jullie hulp Gr. Dimitri This is the end!!
Frans B Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 ik adviseer je om CCcam met de bijbehorende config te installeren. Werkt gegaranderd. Activatie nieuwe kaart, updaten enzo , geen enkel probleem. Tevens lekker snel zappen. Tevens kan je via de webinterface http://dreamboxip:16001 je kaartgegevens heel eenvoudig zien. Gia mas ! System Administrator (niet van deze site)
mobieltje Geplaatst: 3 maart 2007 Geplaatst: 3 maart 2007 Bij het zoeken had je dit kunnen vinden: klik hier Suc6 Groetjes, Mobieltje
borsjea Geplaatst: 4 maart 2007 Geplaatst: 4 maart 2007 Heb je de configs behorende bij mgcamd en NewCS wel geinstaleerd?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen