Ga naar inhoud


Aanpak van jaarabonnementen nabij


leo1949

Aanbevolen berichten

Ja zo werkt het Litlesat.Als je het van alle jaarkontrakten bij moet gaan houden moet je wel een heel goede administratie hebben en zeker op tijd opzeggen.

Kan er wel in meegaan dat je voor een jaarkontrakt moet gaan,maar als dat jaar dan om is moet je gewoon per maand op kunnen zeggen.Stilzwijgende verlenging vind ik geen optie.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: aart44
Nou maar weer eens een oud topic opgezocht volgens het acht uur journaal zit het er nu toch echt aan te komen.

Een abo moet na een jaar maandelijks opzegbaar zijn, de wetswijziging moet nog dit jaar ingaan.
Nou dan kunnen de bladen en anderen die alles stilzwijgend verlengen hun borst nat maken, op het journaal had hij het trouwens over internet en telefoon abo's maar dat zal voor de rest toch ook wel gelden neem ik aan. laugh


Is de precieze ingangsdatum al bekend? En gaat het ook voor bestaande contracten gelden, of alleen voor nieuwe op het moment dat de wet ingaat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: chevy
Origineel bericht van: aart44
Nou maar weer eens een oud topic opgezocht volgens het acht uur journaal zit het er nu toch echt aan te komen.

Een abo moet na een jaar maandelijks opzegbaar zijn, de wetswijziging moet nog dit jaar ingaan.
Nou dan kunnen de bladen en anderen die alles stilzwijgend verlengen hun borst nat maken, op het journaal had hij het trouwens over internet en telefoon abo's maar dat zal voor de rest toch ook wel gelden neem ik aan. laugh


Is de precieze ingangsdatum al bekend? En gaat het ook voor bestaande contracten gelden, of alleen voor nieuwe op het moment dat de wet ingaat?



Kick, niemand?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...