Ga naar inhoud


irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb met mijn dl-20 en phoenix programmer reeds met succes een seca kaartje kunnen proggen. Nu wil ik natuurlijk hetzelfde doen voor irdeto, maar dat lukt me na eindeloos proberen nog altijd niet. Zie ik iets over het hoofd? Is het proggen van een seca kaart dan toch anders dan het progen van een irdeto kaart? Ik weet het niet meer. <BR>Mijn proces ziet er als volgt uit:<BR>1) loader.hex op 16F84 met P16pro.exe<BR>2) eeprom (bin file) proggen met winphoenix<BR>3) pic file proggen opnieuw met P16pro.exe<BR>Aangezien mijn humax nog niet gepatcht is, neem ik steeds de file voor een 0-cam. <BR>Wat o wat doe ik verkeerd en wie kan mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


thx 4 the reply satdigital,<P>ik heb al heel wat files geprobeerd, maar misschien is er iets waar ik nog niet oplet. Kun jij me zeggen waar ik allemaal op moet letten om de juiste te kiezen? Ik heb een humax 5400 zonder de allcampatch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

methode is juist, zal inderdaad wel aan de gebruikte files liggen. als je hummetje niet is gepatched zal de landencode waarschijnlijk wel roet in het beeld gooien. heb geen hummeltje, dus zeker weten doe'k et ook niet, maar dit zal bijna zeker het geval zijn.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...