Ga naar inhoud


Beginner


Gast

Aanbevolen berichten


wat je moet hebben.<BR>1-pc met rs232 port erop (is standaard)<BR>2-BDM interface (te koop voor +/- F50)<BR>3-transbox(pro) software om je box te programmeren.<BR>wat je moet doen<BR>1-box openmaken en modem verwijderen (3 schroefjes, 2 lipjes)<BR>2-jumper plaatsen op boot beveiliging<BR>3-BDM aansluiten, en aansluiten op de serieele port van je pc.<BR>4-via transboxpro de nieuwe bootloader erinzetten<BR>5-via transboxpro DVB2000 erinzetten.<BR>6-alles losmaken, jumpertje eraf, modem er weer in, deksel erop, en testen of t'ie et doet.<BR>nu kan je met een NULLMODEM seriele kabel via de comport van je pc. settings erinzetten, en ook nieuwe versies van DVB2000 erinzetten.je BDM interface heb je niet meer zo nodig.<BR>eea. staat op diverse webpagina's zeer uitvoerig uitgelegd, en is zelfs voor een leek uitvoerbaar. je media master opblazen is bijna onmogelijk. als je het niet aandurft, dan zijn er diverse winkels in NL. en Belgie die dit voor een klein bedrag ook voor je willen doen.<BR>peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heel hartelijk bedankt. Ik zal meteen een BDM bestellen. Ik hou je op de hoogte hoe ik verder kom hiermee. Heb helemaal geen probleem om dit te poberen. Als je verder nog wat kan aanbevelen dan laat me weten.<BR>Kirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...