klein geert Geplaatst: 1 mei 2008 Delen Geplaatst: 1 mei 2008 hier ook runtime 13 error . windows vista ultimate dreambox 7020 met nwste pli moteq1.2 disec 88 cm triax 00 6A**** g windhoos 7 pliek ,,geef gas derrrop Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 18 mei 2008 Delen Geplaatst: 18 mei 2008 Er is weer een nieuwe versie uit van Quassi, en het werkt weer perfect En ook nog gefeliciteerd Quassi HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quassi Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Ik ben al lange tijd bezig om P2000 Kaart in een .NET omgeving te programmeren. Hij is eindelijk af! v1.0.0 is te downloaden via m'n website. Groeten, Jarno http://www.quassi.nl/projects/p2000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arie kanarie Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Citaat: v1.0.0 is te downloaden via m'n website. Ga ik meteen doen, want de voor laatste begon ook al weer nukkig te doen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arie kanarie Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Citaat: Ik ben al lange tijd bezig om P2000 Kaart in een .NET omgeving te programmeren. Hij is eindelijk af! Na installatie, mijn regio geselecteerd (Limburg zuid). Kaart wordt niet geladen. Uiteindelijk krijg ik een foutmelding "onbekende regio" o.i.d. Graag je reactie, hoe dit op te lossen. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Hij werkt bij mij helemaal niet, wil niet opstarten HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rudie1956 Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Origineel bericht van: waterstofcyanide Hij werkt bij mij helemaal niet, wil niet opstarten HCO. Hier het zelfde,houd het wel bij P2000. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Probleem opgelost, ff .net installeren. v1.0.0 * Deze versie is in een .NET omgeving geprogrammeerd. Ik stop nu ook verder met de ontwikkeling van de VB6 versie! Minimaal .NET 1.0 moet zijn geinstalleerd op je computer. Vaak is dat wel op je PC geinstalleerd. * Wat is er allemaal anders? - dubbelklikken op een alarm in de alarmlijst: dan zoom je in op het betreffende alarm op de kaart (instelbaar). - geluid bij nieuw alarm binnen circel (was al in vorige versie) nu ook geluid bij nieuw alarm binnen geselecteerde regio ook een popupberichtje vanuit de icontray is mogelijk. - de alarmlijst en de kaart hebben nu een scheidingsmogelijkheid. Je kunt nu zelf de hoogte van de alarmlijst en kaart aanpassen. - route bepaling optie toegevoegd, gewoon leuk... - Er is een alarm historie optie aanwezig, zo kun je alarmen die zijn geweest bekijken. Ik ga er nog een filter inbouwen voor regio, discipline en typealarm - Straatnaam detectie fuzzy logica aangepast - zoom opties toegevoegd aan je eigen locatie toegevoegd. - Er is nu ook een gebruikershandleiding. - NIET: PDW optie heb ik nog geen aandacht aan geschonken... wellicht in een volgende versie! - NIET: regio lijntjes zijn nog niet toegevoegd * INSTALLATIE van .NET framework: - bijvoorbeeld bij een foutmelding: "The application failed to initialize properly (0xc0000135)" http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=17153 Bron HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quassi Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Het antwoord staat in de readme.txt ! Je moet het .NET framework installeren: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=17153 ah, had waterstofcyanide al gepost, heb het bericht op de nieuwe (derde) pagina gemist... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arie kanarie Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 Code: Minimaal .NET 1.0 moet zijn geinstalleerd op je computer. Vaak is dat wel op je PC geinstalleerd. Nou, dat minimaal 1.0, dat klopt niet helemaal, hier de versie 3.0 en 3.5 en ik kreeg de kaart niet geopend Ga nu alsnog die 1.1 erover gooien. [edit]die versie geeft meteen een foutmelding, omdat er al een nieuwere versie aanwezig is [/edit] grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spacerpower Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 stort af met vista!! VU+Ultimo 4K Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arie kanarie Geplaatst: 1 juni 2008 Delen Geplaatst: 1 juni 2008 pfff, hij loopt hier nu. Even voor degene die problemen houden; 1st, heb ik alle .NET versies eraf gegooid. Voor de zekerheid ook de P2000 Net versie en de oudjes eraf gehaald. Daarna heb ik de .NET 1.1 incl 3 SP opnieuw eropgezet. Na herstart PC, heb ik de P2000Net weer geinstalleerd. Omdat ik IE7.0 gebruik ook de Code: Ga in IE7 naar "Tools" en dan "Internet Options". Dan tabblad "Advanced". Dan naar beneden scrollen tot je bij "Security" bent. Daar staat een vinkje bij "Enable native XMLHTTP support". Dat vinkje moet je uitzetten. uitgevoerd daarna, lopen dat progje, fantastische verbetering. Bedankt grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rudie1956 Geplaatst: 2 juni 2008 Delen Geplaatst: 2 juni 2008 Werkt hier nu ook,zelfs onder vista.Mooi stukje werk. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quassi Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Spacerpower stort af met vista!! Ik zie dat meer mensen met Windows Vista problemen ondervinden Maar bij rudie1956 werkt hij wel onder Vista. Ik heb het op 4 verschillende XP systemen getest, binnenkort maar eens een Vista machine proberen. @Spacerpower: zou je mij debug.txt kunnen sturen? dan kan ik eens kijken waar het aan ligt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 4 juni 2008 Delen Geplaatst: 4 juni 2008 Werkt hier goed onder XP en Vista. Overigens is deze versie enorm vooruit gegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen