Ga naar inhoud


P2000 alarmeringen in Google Maps


Quassi

Aanbevolen berichten


  • Reacties 132
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb wel een klein probleempje met de datum... maar ik denk dat dit komt omdat het programma geschreven is voor de Nederlandse windows versie... ik heb de Zweedse en dan wordt de datum ander aangeduid... jjjjmmdd is het formaat... en daardoor krijg je meldingen uit een verre toekomst... wink

 

Maar op zich is dat geen probleem... heb even gezocht of ik iets kan wijzigen aan de instellingen van het programma, maar dat kan niet. Ik wou het gewoon maar even melden.

post-31785-1318261206,0735_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

In mijn vrije uurtjes heb ik weer wat nieuwe dingen toegevoegd.

 

* GRIP toegevoegd.

* Capcode database geupdate, inclusief update op korpsen koppeling naar capcode.

* Alarmfeed Informatie toegevoegd.

* De icoontjes zijn nu ook verplaatsbaar op de kaart, zodat je ook de eventuele onderliggende iconen kunt zien (noodoplossing; zoek nog steeds naar een betere oplossing, maar deze is wel leuk-en-speels).

Zijn er meerdere alarmen op dezelfde geografische locatie, dan wordt op de achtergrond een rood kruis getekend. Dat betekend dus dat er meerdere icoontjes bovenop elkaar liggen.

Via de resetknop worden de icoontjes weer op hun plek zet.

* Cosmetische updates (op de kaart en in de applicatie).

* Wat kleine bugs opgelost.

 

v2.0.3 is te downloaden via m'n website.

http://www.p2000kaart.nl

 

Jarno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Datum probleem is bekende programmeursfout. :D

 

Het programma houdt waarschijnlijk geen rekening met de landinstellingen en de door de gebruiker opgegeven voorkeur voor weergave. Met datums krijg je dan dit soort problemen, met getallen kan je ernstige crashes krijgen bij verwisseling van punten en komma's.

 

Verder zou ik adviseren het programma niet in "Program Files" te installeren omdat het programma niet Windows-7 compatibel is maar in een eigen directory. Bijvoorbeeld C:\P2000 of zo.

 

Verder zou ik het fraai vinden als er een versie zonder Setup.exe kwam. Gewoon bestanden kopieren naar een map. Dan kan ik het op mijn USB stick meenemen.

 

Verder heel fraai proggie hoor!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Datum probleem is bekende programmeursfout. :D

Het programma houdt waarschijnlijk geen rekening met de landinstellingen en de door de gebruiker opgegeven voorkeur voor weergave. Met datums krijg je dan dit soort problemen, met getallen kan je ernstige crashes krijgen bij verwisseling van punten en komma's.

Verder zou ik adviseren het programma niet in "Program Files" te installeren omdat het programma niet Windows-7 compatibel is maar in een eigen directory. Bijvoorbeeld C:\P2000 of zo.

Verder zou ik het fraai vinden als er een versie zonder Setup.exe kwam. Gewoon bestanden kopieren naar een map. Dan kan ik het op mijn USB stick meenemen.

Verder heel fraai proggie hoor!








Draait hier gewoon onder win7 hoor geen problemen.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei niet dat het programma niet werkt onder Win-7.

 

Zoals de maker zelf al aangeeft in de Leesmij.txt

 

Citaat:
Omdat het programma in de map 'Program Files' wordt geinstalleerd is het niet mogelijk om het met gewone gebruikersrechten te starten. Er komt dan een foutmelding.

 

Daarom moet het programma als Administrator worden gestart:

- Op de snelkoppeling gaan staan -> Rechtermuistoets -> Eigenschappen -> tabblad Compabiliteit -> zet onderaan een vinkje bij "Dit programma als Administrator uitvoeren".

 

En dus is het programma nog niet Win-7 compatibel. Om te voorkomen dat Win-7 in de compatibiliteitsmodus gaat draaien kan je daarom beter voor een eigen directory kiezen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Datum probleem is bekende programmeursfout. :D

Het programma houdt waarschijnlijk geen rekening met de landinstellingen en de door de gebruiker opgegeven voorkeur voor weergave. Met datums krijg je dan dit soort problemen, met getallen kan je ernstige crashes krijgen bij verwisseling van punten en komma's.

Verder zou ik adviseren het programma niet in "Program Files" te installeren omdat het programma niet Windows-7 compatibel is maar in een eigen directory. Bijvoorbeeld C:\P2000 of zo.

Verder zou ik het fraai vinden als er een versie zonder Setup.exe kwam. Gewoon bestanden kopieren naar een map. Dan kan ik het op mijn USB stick meenemen.

Verder heel fraai proggie hoor!


Dank je voor je commentaar! De landsinstellingen/datum/tijd formaten is wel een beetje bekend bij mij. Maar vindt dit nog steeds een moeilijk onderwerp. Daar moet ik nog eens flink aandacht aan schenken. Ik zie ook dat VB.net en C#.net verschillende formaten als uitkomst geven bij de regionale instellingen, daar raak ik een beetje van in de war... frown

Ik heb inmiddels ook een PDW testversie. Ik heb hem een aantal uren laten draaien samen met PDW, en het lijkt goed!

http://www.p2000kaart.nl/download/P2000 Kaart.exe

(de originele .exe vervangen door deze nieuwe)

Jarno
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lost dit iets op?

 

Citaat:
' In Form

 

 

Dim ldate As String

Dim sdate As String

 

ldate = getstring("sLongDate")

sdate = getstring("sShortDate")

 

' In module

 

Declare Function RegOpenKey Lib "advapi32.dll" Alias "RegOpenKeyA" (ByVal hKey As Long, ByVal lpSubKey As String, phkResult As Long) As Long

Declare Function RegQueryValueEx Lib "advapi32.dll" Alias "RegQueryValueExA" (ByVal hKey As Long, ByVal lpValueName As String, ByVal lpReserved As Long, lpType As Long, lpData As Any, lpcbData As Long) As Long

 

Const REG_SZ = 1

Const HKEY_CURRENT_USER = &H80000001

 

 

 

Function getstring(strvaluename As String) As String

 

Dim indx As Long

Dim lResult As Long

Dim lValueType As Long

Dim strBuf As String

Dim lDataBufSize As Long

 

RegOpenKey HKEY_CURRENT_USER, "Control Panel\International", indx

 

If indx <> 0 Then

lResult = RegQueryValueEx(indx, strvaluename, 0, lValueType, ByVal 0, lDataBufSize)

If lResult = 0 Then

strBuf = String(lDataBufSize, Chr$(0))

lResult = RegQueryValueEx(indx, strvaluename, 0, 0, ByVal strBuf, lDataBufSize)

 

If lResult = 0 Then

getstring = Left$(strBuf, InStr(1, strBuf, Chr$(0)) - 1)

End If

End If

 

RegCloseKey indx

End If

End Function

 

M.v.g.

 

Eddy Vl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer dat je VB gebruikt. In Delphi gaat dat allemaal automatisch. Je kan bijvoorbeeld opvragen of er een punt of komma gebruikt wordt en wat de door de gebruiker ingegeven shortdateformat is. En deze gegevens gebruik je weer in format routines.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het is jammer dat je VB gebruikt

 

Welk programma je ook gebruikt, de gegevens haal je uit het register, en wel op HKEY_CURRENT_USER, "Control Panel\International","sShortDate" of "sLongDate". Die kan je gebruiken om je datum te formatteren.

 

Daar staan de gegevens van "Regional and Language settings" die je actueel gebruikt.

 

Dit is de boodschap, meer niet...

 

M.v.g.

 

Eddy Vl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Het fijne van Delphi is dat dit allemaal automatiek gaat. Bij de start van de applicatie zijn deze gegevens direct allemaal ingelezen en beschikbaar in variabelen. Daarnaast maken string routines direct gebruik van deze instellingen.

 

Scheelt een hoop gefrut in het register, kennis over het register wat je helemaal niet wil weten en onleesbare code zoals jouw voorbeeld.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...