_Bartje_ Geplaatst: 15 maart 2007 Geplaatst: 15 maart 2007 Hallo, Ik heb momenteel een dm7025 hier testdraaien. De schotelopstelling is een 1.10mtr triax met een motor. Daar zit een twin lnb op. Heb als software gemini draaien, tuner A ingesteld met rotor, tuner B enkel astra Wanneer ik nu bijv naar hotbird draai en kies terug een zender op astra schakelt hij automatisch naar tuner B maar blijft de schotel dus op hotbird staan. Is dit op te lossen of wordt het toch een 2de schotel bijplaatsen? MVG Bartje
renzie Geplaatst: 15 maart 2007 Geplaatst: 15 maart 2007 Dit probleem heb ik begin deze week ook al aan de orde gesteld. het betreft een bug in de software zie: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=5#1331931 Renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
_Bartje_ Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Geplaatst: 16 maart 2007 A oke, had er wel op gezocht maar niet gevonden. Ga dan maar de gemini 2.0 installeren, die zou dit probleem niet hebben als ik het goed heb gelezen. Bedankt voor de reaktie. MVG Bart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen