Nobody2050 Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 In Gemini bij het zappen naar een zender, krijg in naast de gewoonlijke zenderinfo ook nog eens schermpje met info over de CCcam. Hierin wordt onder andere de server genoemd en nog een paar dingen. Vraag: Hoe krijg het voor elkaar dat ik dat schermpje bij het zappen helemaal niet te zien krijg. Heb alle instellingen al na gelopen, maar het lukt mij niet om die optie ergens uit te zetten. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Frans B Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 Dat staat in je CCcam.cfg bestand. Daarin staat een regel " ZAP OSD TIME : 0 " . Als deze niet 0 is heb je dus OSD. voorbeeld : # time in seconds to keep On Screen Display active. # default is 0 (turned off) # ZAP OSD TIME : 0 System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 22 maart 2007 Geplaatst: 22 maart 2007 staat er in de config niks over "debug" informatie ofzo ? want ik denk dat het wel debug informatie ofzo zal zijn.
Nobody2050 Geplaatst: 22 maart 2007 Auteur Geplaatst: 22 maart 2007 Citaat: Dat staat in je CCcam.cfg bestand. Daarin staat een regel " ZAP OSD TIME : 0 " . Als deze niet 0 is heb je dus OSD. voorbeeld : # time in seconds to keep On Screen Display active. # default is 0 (turned off) # ZAP OSD TIME : 0 Bedankt, dit is de oplossing. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen