luk Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 ik heb een 7020si gekocht maar er zit geen kaart bij en de aan sluiting voor de lnb zit van boven en mijn buurman heeft ook een 7020si gekocht ook zonder kaart en de aansluiting voor de lnb zit van onderen hoe komt dat?
Frans B Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Dat komt omdat er verschillende uitvoeringen zijn.I heb gelezen dat bij de nieuwste 7020 de LNB in weer bovenaan zit. Denk niet dat je je zorgen moet maken. Dat kaartje zit tegenwoordig ook niet meer bij de dm500 System Administrator (niet van deze site)
Ron Geplaatst: 23 maart 2007 Geplaatst: 23 maart 2007 Volgens mij hoort er bij iedere Dreambox met DVB-S tuner(s) een kaartje te zitten. De handelaar zal het kaartje wel los willen verkopen denk ik. De tunere aansluiting wisselt nog wel eens. Dat wil niets zeggen. Dat heeft te maken met het type tuner of revisie mainboard. De laatste modellen zit de tuner aansluiting weer boven. Die beginnen met serienummer 6B..... en hoger als ik mij niet vergis. Ron
luk Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Geplaatst: 23 maart 2007 denk niet dat hij de kaarten er uit haald ik heb zelf de doos opengemaakt waren per 5 toestellen verpakt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen