Gast Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Dag lui, Â Ben zover dat ik wil proberen films (opgenomen) van ondertitels te voorzien. Heb inmiddels Drtic gedownload op m'n dm7020 en DreamSub op m'n PC. Nu de vraag: welke site gebruiken jullie om ondertitels te downloaden?
Gast Geplaatst: 24 maart 2007 Geplaatst: 24 maart 2007 Nog even verder gelezen. Er schijnt zels een "Pli ondertitel database" te zijn. Iemand een idee waar die te vinden is? Google biedt geen uitkomst!
John van Dreumel Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 Hi,  Onder de blauwe toets, downloads, Ppanel kan je het Bulldog Bob's ppanel downloaden. Daar vind je diverse ondertitels. En verder kan googlen op ondertitels je vast het nodige opleveren.  Greetz  John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.  Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 @John van Dreumel  John bedankt voor je reactie, ik ben nu weer wat verder.
Gast Geplaatst: 25 maart 2007 Geplaatst: 25 maart 2007 Dag lui, Â Bulldog Bob's Ppanel werkt nu ook. Kan op de dm ondertitels selecteren en downloaden. Met Drtic kan ik de titelbestanden selecteren. Uploaden met DreamSub lukt echter niet. DreamSub kan de directory /var/tit niet vinden (kan ik zelf trouwens ook niet met telnet). Snap dan ook niet waar de subtitels die ik met Buldog Bob's Ppanel heb gedownload zijn opgeslagen. Kan iemand helpen?
John van Dreumel Geplaatst: 26 maart 2007 Geplaatst: 26 maart 2007 Als je nu eens kijkt in var/tuxbox/Drtic, dan zie je daar de dir /tit.  Daar staan dus je subs.  Ga maar eens met DCC aan de slag of FTP eens naar je box.  Greetz  John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.  Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen