Gast Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Op welke manier kan ik via de laptop naar de dreambox kijken. Ik heb de web inetrface van PLI geprobeert maar die geeft blokkerig beeld. Dream TV Geeft een fout tijdens het starten. DreamStream geeft blokkerig beeld. Iemand een andere oplossing
janneke Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Tuxvision versie 0.0.2.3 doet het prima bij mij. janneke
MagicOnline Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Cableguy, Ik denk dat jij ook een "maandag morgen" box hebt. Er lopen hierover al diverse draadjes (ff zoeken) Laatste tijd zijn er steeds meer DM500's die dit probleem vertonen. is op dit moment helaas nog geen oplossing voor. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
chukky2 Geplaatst: 29 maart 2007 Geplaatst: 29 maart 2007 Citaat: Op welke manier kan ik via de laptop naar de dreambox kijken. Ik heb de web inetrface van PLI geprobeert maar die geeft blokkerig beeld. Dream TV Geeft een fout tijdens het starten. DreamStream geeft blokkerig beeld. Iemand een andere oplossing Dreamview werkt ook perfect , zeer mooi beeld . zorg wel dat je vlc instaleerd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen