Unetwork Geplaatst: 2 april 2007 Geplaatst: 2 april 2007 sattos het is toch eenvoudig? Gewoon bij de boot op je dreambox de onderste linker knop ingedruk houden voor een aantal seconden. Na enige tijd zie je dan een ip adres mits je netwerk kabel verbonden is met je router en reambox dan bvb internet explorer of firefox dit IP (bvb 192.168.123.151) adres invullen. Je ziet dan het menu van de Dreambox en je gaat naar upgrade firmware. Je doet browse en je klikt op de image (NFI) naar keuze en klik op [FLASH] Dat is alles en je doet de Dreambox even van het stroom af nadat je de 100% in beeld krijgt op je browser. dan vul je in je setup Dreambox advance menu het Dreambox IP adres in en als gateway het IP adres van je router twee maal. Meestal staat het al automatisch. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
sattos Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Geplaatst: 3 april 2007 deze topic mag mag dicht,iedereen bedankt en vooral de heer Toxic,die mij een bijzondere advies gaf om veel en nog eens veel te lezen. was vergeten om db stekker uit de muur te halen vandaar bedankt allemaal mvg
Ron Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Zucht.... als je gelezen zou hebben, had je dat geweten. Precies wat ik dus bedoel. www.dm7020.de: Citaat: - On the next page, you can select the flash image you want to flash. be sure that it has the ".nfi" extension. You can't flash other images (like .img)! - Click on "FLASH!" and wait. It might take some time to upload and flash the image. - Switch the box off again, and on again. The new image should be flashed and working. Ik weet niet wat je allemaal precies gedaan hebt, maar je hebt in ieder geval niet de duidelijke aanwijzingen gevolgd, dit ondanks het feit dat je in dit topic wel 4 keer op die aanwijzingen (zelfs een keer helemaal in het Nederlands) gewezen bent. Ik had dus gewoon gelijk. Eerst lezen, dan malen. Jammer voor je dat je er door je eigen "stoeiwerk" nu dik 3 dagen over gedaan hebt. Ron
sattos Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Geplaatst: 3 april 2007 ik was vergeten om de stekker uit de muur te halen
Gast Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Citaat: ik was vergeten om de stekker uit de muur te halen Onzin. Dat is nergens voor nodig.
sattos Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Geplaatst: 3 april 2007 pieterg, en toch is het zo,iemand heeft mij online geholpen via msn en het was in een keer goed en daarvoor deed ik dat niet,reciever spanningloos mvg
Gast Geplaatst: 3 april 2007 Geplaatst: 3 april 2007 Hm, doe ik in ieder geval nooit, en zou ook niet nodig hoeven zijn. Maar goed, je hebt het werkend, dat is het belangrijkste.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen