Ga naar inhoud


nieuwe firmware Samsung


Sigma

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb twee single tuners. Eentje op mijn slaapkamer en eentje in de woonkamer. De ene draait software versie 1.40 en de ander 1.39. Nu krijg ik op die laatste steeds de melding dat de update geinstalleerd kan worden, maar dat wil nog niet erg lukken. Ik las bij KPN dat ik dan eerst op ned.1 moet afstemmen, dan het ding moet uit- en weer aanschakelen. Zal me benieuwen of het dan werkt.

 

Voglens KPN moet de nieuwste versie 1.50 zijn, dus zou je denken dat ik ook op de tuner met versie 1.40 een melding moet krijgen. Maar nee dus. Als ik via het menu 'Software vernieuwen' kies, dan meldt 'ie dattie de nieuwste software al aanwezig is? Is daar nog een oplossing voor?

 

Groeten,

 

Siem Weel

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op zender Wieringermeer lukt het mij niet de single tuner hw versie 1.00 sw versie 1.20 te updaten. Alle tips hierboven heb ik geprobeerd maar steeds verschijnt na een minuut de melding ERR/NO SIGNAL!

Iemand hetzelfde probleem op Wieringermeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik las bij KPN dat ik dan eerst op ned.1 moet afstemmen, dan het ding moet uit- en weer aanschakelen. Zal me benieuwen of het dan werkt.

Nee en ja. In eerste instantie kwam in plaats van de melding 'err: no signal' de melding: 'err: page algn' ofzoiets. Maar vandaag nog eens geprobeert en.... probleemloos ge-update naar versie 1.5.
Nu de tweede tuner nog, die blijft met zijn versie 1.40 volhouden dat er geen nieuwe software is.

Siem Weel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier 2 ontvangers staan met sw versie 1.40

Ook hier de melding op allebei dat de meest resente versie al aanwezig is.

Maakt hier verder niet uit.

ik kan de duitse zenders wel ontvangen.

Alleen als ik de mast ontvang waar rtl op zit dan gaat de ard heel slecht en vice v.

Ze komen volgens mij ook van 2 verschillende masten af.

Ik kan ze wel allebei krijgen met een buitenantenne maar 1 is altijd zeer zwak.

 

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de helpdesk van KPN komt er binnenkort een aangepaste update omdat sommige Samsung tuners (zoals die van mij) de huidige update afbreken met een foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn Samsung Single Tuner geupdate van versie 1.40 naar 1.53. Ja, jullie lezen het goed 1.53. Op de site van KPN staat nog steeds 1.50 vermeld, het lijkt er dus op dat ze inderdaad de software nogmaals (meerdere keren zelfs) hebben aangepast. De update verliep verder probleemloos.

 

Ik woon overigens in Helmond en ontvang via Eindhoven?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Is deze ontvanger, ook gewoon te koop bij de bekende telecombedrijf,

maar dan zonder een abonnement.

 

En kan deze dan ook N-1 tot N-3 en de duitze zenders ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software UPDATE van 1.40 naar 1.53

Eerste poging kreeg ik een error melding (Err, nit table).

Tweede poging ging wel goed.

Ik woon in de regio Zwolle.

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist de update binnen via Hengelo, de sammie stond op Markelo waar nog geen update mogelijk is, na handmatig zoeken op ch 22 werd de update gevonden.

Hoop nu snel een update te krijgen voor de topfield 5300.

2e ontvanger, het loont om regelmatig te kijken op bv marktplaats, zo heb ik deze samsung met kaart gekocht voor 40 euro nieuw in doos.

Ben er best blij mee op de camping.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 22 mei mijn Single Tuner met Hardwareversie 3.50 kunnen updaten vanuit Zendmast Eindhoven.

Op deze geupdate van Softwareversie 1.40 naar 1.53 (!!) ( Dus niet V1.50 zoals is vermeld op de KPN site)

Terwijl mijn andere Single Tuner Hardwareversie 2.0 al een 2 weken terug is geupdate naar softwareversie V1.50

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...