Ga naar inhoud


Humax cardsharing


hans055

Aanbevolen berichten

Weet iemand of het mogelijk is om met een Humax 5400 met ToH3.4 HoT8.0a te connecten naar een newcamd server? Met HSIC lijkt het niet te kunnen.

 

Ik heb het tevens geprobeerd met Windows Sharing Pack 0.96. Heb hier het probleem dat het veld van de DESkey te kort is om de complete key in te vullen.

 

Log:

[20:38:14] server : Connecting to server...

[20:38:14] server : Connected to server, getting mod key...

[20:38:15] server : Mod Key: A9B5E030BA5A9A013D0E9B8CAF69

[20:38:15] server : TX: 0040C934C1C0CFDEE830B0C9A3DEE9ECE2BC22E1B5

AA423181372BF6D3BE61141E529FE19A09926E317762F8CF52FE71D951E1CBAA6C32029BFFC2987FCE875A0DA5

[20:38:15] server : Can't get login answer...

 

Ik weet dus niet of een Humax naar een newcamd server kan of dat ik een andere server met bijv. radegast moet nemen.

Wellicht weet iemand van jullie het antwoord, ik ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik afvraag. Ik heb in m'n PC op zolder (die eigenlijk altijd aan staat) m'n kaart icm NewCS zitten. Ik heb m'n Humax met de computer in m'n slaapkamer via HISC 3.0 daarmee verbonden. Maar op de een of andere manier krijg ik daarmee de maand updates niet binnen. Dit resulteert erin dat ik elke twee maanden de kaart uit m'n PC moet halen en in de humax (via een Aston 10.5 CAM) moet updaten (moet ik de kaart via de website van CD weer heractiveren).

 

Is het niet mogelijk dat de kaart via deze setting gewoon z'n maand updates krijgt? Of met welke combi is dat wel mogelijk? Ik gebruik deze setup omdat ik beneden in de huiskamer via een HTPC (ProgDVB) naar SatTV kijk.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een humax en dreambox, nu wil ik de kaartjes die in de dreambox zitten sharen met de humax maar kan dit wel ? Ik probeer het al de hele tijd met hisc 3.0 maar weet niet juist hoe de newcs.xml van de dream in te stellen en hoe hisc 3.0 in te stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satter,

 

Open newcs.xml eens met DCC ( via rechtermuis knop bewerken ) of met ultra-edit32. Putty VI werkt ook, maar dat is voor de wat meer gevorderen. Dan zie genoeg info en instellingen. Deze vraag heb je ook in het dreamboxsubforum gesteld. Ik heb toen geschreven, dat ik je best wil helpen, maar eerst wat meer info nodig heb rond je opstelling ( IP nummers / router etc ) en ook wil weten wat je zelf al ingesteld had c.q. geprobeerd had.

Alleen, heb je op die vraag nog niet antwoord gegeven.

 

Zie deze topic van een aantal dagen geleden:

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=2#1352849

 

Gr. Paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...