Ga naar inhoud


Sony bravia KDL-26P2530 met ander randapp.


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over het aansluiten van:

Sony bravia KDL-26P2530 met daarop aangesloten de Thomson DVD recorder DTH 8550 via HDMI, tevens is op de DVD recorder mijn dreambox 500 aangesloten via scart.

 

Ik moet nu heel veel handelingen verrichten voor ik beeld heb op mijn Sony TV...hij gaat namelijk niet direct naar de HDMI ingang..heb al van alles geprobeert, echter via de handleidingen kom ik er niet uit...wie weet hier de oplossing..??

 

digipaps

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wellicht niet helemaal duidelijk, ok onderstaand de handelingen die ik moet verrichten:

 

Uiteraard eerst, TV aan, DVD aan DB500 aan.

vervolgens:

TV op HDMI zetten, dan krijg ik een menu van de DVD recorder te zien die de mogelijkheid biedt om te kiezen voor het kijken naar Live-Pr1, deze moet ik dan kiezen om vervolgens via de AV knop op de AB te gaan naar ingang Live-AV2.

 

Vind dit erg lastig en omslachtig...kan die niet anders?

Hoop dat dit duidelijker is.

 

wie?

 

digipaps

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat kan. Met bijvoorbeeld een Logitech afstandsbediening. Ik heb de 855 en is subliem. Je voert alle apparaten in via Internet en daar kun je ook activiteiten aanmaken. Bijvoorbeeld datgene wat jij schrijft.

 

Dus als ik sateliet ga kijken gebeurt er:

Tv gaat aan en switcht naar de juiste voorkeuze. Geluid gaat naar 0

Scartrouter gaat aan.

Satelliet ontvanger gaat aan.

Versterker gaat aan en wordt op de juiste ingang gezet.

 

Voor kanalen kiezen wordt de Topfield automatisch aangestuurd en voor het geluidsvolume reageert de Yamaha.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat kan ook, echter ik dacht aan het simpel "standaard" instellen van de in- en uitgangen...dit kan ik dus in de handleidingen niet vinden..is ook goedkoper dan € 160,-

 

digipaps

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...