Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 In het Helenite topic kreeg ik geen antwoord op deze vraag. Daarom nogmaals. Ik wil mijn box updaten, hier zit nog steeds de 1.09 van dream in de flash, welke al anderhalf jaar oud is. Welke CVS is nu het beste/stabielste om in de flash te plaatsen, om gebruik te maken van de laatste image's (helenite/gemini/nabilo) middels multiboot op USB. Gewoon de laatste van boxman, of juist niet. Graag juliie reacties.
hemertje Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 wanneer je gebruik wilt maken van multiboot dien je ervoor te zorgen dat de kernel drivers passen bij de images die je wil draaien vanuit multiboot want je multiboot images maken edaar gebruik van tijdens het opstarten. wanneer deze teveel verschillend zijn kan je eventuele problemen verwachten... dus je image in flash kan gewoon helenite/gemini/nabilo zijn wanneer deze in dezelfde periode gereleased zijn wanneer we uitgaan dat ze de up to date drivers gebruiken DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Ome Merde Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 ik heb 1.10 final in de flash en via flashwizard Nabilo erin gezet. Pli Helenite zou hiermee prima moeten draaien in multiboot als je het mij vraagt. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 Hallo heren, Bedankt voor de antwoorden. Als ik het dus goed heb, zit ik met de laatste cvs van bv Boxman dus altijd goed. Maar of die ook goed/stabiel is, dat kan ik nergens vinden. Wat betreft Ome Merde ; waar hebt U die image vandaan? Als ik bij de officiele Dream-multimedia site kijk, staat deze nog steeds op de 1.08 versie???
Ome Merde Geplaatst: 22 april 2007 Geplaatst: 22 april 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1321606 deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 23 april 2007 Geplaatst: 23 april 2007 wegens de rasse ontwikkeling, ondersteunen de teams zoals ik begrijp steeds minder de multiboot optie daar er teveel onverwachte problemen opdoemen (ik las dit bij ihad / boxman en ook hier stond iets over Pli) net zoals hemertje schrijft kunnen enkel compatibele images in de multiboot en in de flash... het multiboot is dus meer en meer een zorgekindje aan het worden... waarom ook; ik kan me enkel voorstellen dat mensen hun /var elders hebben (usb - externe schijf) en daarmede het voordeel dat ze meer plaats ter beschikking hebben<< de laatste tests die ik heb verricht met multiboot is het image in de flash en hetzelfde image in multiboot > dat werkt altijd heel stabiel. cheers We Still Grow Gard Du Nord
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen