Gast Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 hallo allemaal mijn dreambox 7000 slaat vast altijd op de zelfde tijd 23 uur en 37 min ik moet de box dan weer opnieuw opstarten heeft iemand hier een verklaring voor hij draait onder gimini 3.5 timmer is niet ingeschakelt alvast bedankt uit zweden
Tonskidutch Geplaatst: 1 mei 2007 Geplaatst: 1 mei 2007 misschien nog even een paar vraagjes die het symptoom zouden kunnen beperken tot enkele oorzaken gebruik je ook zweedse kaarten voor een abonnement? heb je een adls/dsl verbinding die misschien elke dag reconnect? zijn er buren of jijzelf (die) een dect telefoon apparaat gebruiken? of heb je electrische apparaten (of componenten in andere apparaten) die een timer functie hebben? ik zelf, als voorbeeld, heb al eens een router/modem gehad dat om de drie uur herstarte - en wegens een kortstondig netwerk onderbreking willen veel Operating Systems wel eens over de nek gaan. (of linux/enigma daar ook last van heeft?) cheers uh vergeet ik nog wireless wifi netwerken waarbij een buur op hetzelfde kanaal zijn aan het zenden (en een timer functie hebben) Cinnamon Girl Lana Del Rey
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen