Littlesat Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 De problemen met je "Unetwerk" zijn waarschijnlijk voorbij met rsize/wsize 8192 i.p.v. 4096. In de release wordt dit al default veranderd. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 IK gebruik hier pli h en mount naar de hdd van de pc werkt perfect de cccam werkt perfect pli zelf werkt perfect alleen als je settings download en deze wil installeren dan gaat het mis en daarmee bedoel ik dat hij de oude niet overschrijft alleen als je de box gerestart heb pakt hij hem wel meteen dat is toch wel raar
Unetwork Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Geplaatst: 4 mei 2007 Citaat: IK gebruik hier pli h en mount naar de hdd van de pc werkt perfect de cccam werkt perfect pli zelf werkt perfect alleen als je settings download en deze wil installeren dan gaat het mis en daarmee bedoel ik dat hij de oude niet overschrijft alleen als je de box gerestart heb pakt hij hem wel meteen dat is toch wel raar Dat is altijd nodig? Je hebt met DreamboxEdit een reload settings op de ftp venster Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 nee ik heb het niet over dreamboxedit dat weet ik maar als je hem gedownload heb geeft hij aan dat hij hem installeerd en dan krijg je een scherm met dat de dream tijdelijk niet meer reageerd omdat hij de settings erin zet daarna zou het ok moeten zijn maar dat is niet alleen als je de dream restart en dan settings download zet hij ze er wel goed in en voorheen deed hij dat wel nu niet meer.
dAF2000 Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Citaat: nee ik heb het niet over dreamboxedit dat weet ik maar als je hem gedownload heb geeft hij aan dat hij hem installeerd en dan krijg je een scherm met dat de dream tijdelijk niet meer reageerd omdat hij de settings erin zet daarna zou het ok moeten zijn maar dat is niet alleen als je de dream restart en dan settings download zet hij ze er wel goed in en voorheen deed hij dat wel nu niet meer. Ik heb vanaf m'n eerste Ronaldd, Hydra t/m de laatste PLi dat probleem af en toe wel 'ns gehad. Blijkbaar is dat een van de langlopende Enigma bugs.
fbouwman Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ik draai reeds langs zeer tevreden de PLi image. Ga zo door! Ik heb slechts 1 bugje op mijn 7020 met lokale harde schijf. Als je een opname vooruit spoelt op 1x, 2x of 4x, dan gaat de opname juist achteruit! By 8x blijft de opname ongeveer op het zelfde punt hikken, en pas op 16x of 32x ga je echt vooruit. Beetje lastig maar geen ramp. Veel dank voor de PLI images ! Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
dAF2000 Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Citaat: Ik heb slechts 1 bugje op mijn 7020 met lokale harde schijf. Als je een opname vooruit spoelt op 1x, 2x of 4x, dan gaat de opname juist achteruit! By 8x blijft de opname ongeveer op het zelfde punt hikken, en pas op 16x of 32x ga je echt vooruit. Beetje lastig maar geen ramp. Veel dank voor de PLI images ! Echt waar? Soms lijkt 't alsof 't achteruit gaat door de manier waarop MPEG afspeelt. Kijk 'ns naar de timer en of deze over een langere periode echt met de goede snelheid gaat.
fbouwman Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Nee, de opname gaat echt achteruit. Ik gebruik de "vooruit spoelen" functie dagelijks om door de reclame ellende heen te komen. Ik kijk praktisch alleen nog maar vanaf de harde schiif (320G en vol :-)) Je zet me wel aan het denken. Ik zou nog eens even kunnen checken of het voor zowel MPEG1, MPEG2 en TS bestanden hetzelfde is. (MPEG1 en MPEG2 maak ik zelf met TMPGEnc) Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
dAF2000 Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Is dat achteruit spoelen dan met ts-files of met eigen mpeg-files?
fbouwman Geplaatst: 4 mei 2007 Geplaatst: 4 mei 2007 Ik heb het eens even uitgeprobeerd om zeker te weten: - Mijn eigen MPEG1 en MPEG2 bestanden (TMPGEnc) spoelen keurig vooruit - De opgenomen (TS) bestanden spoelen achteruit (op 4x), en hikken op 8x ongeveer op hetzelfde punt Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Littlesat Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 @fbouwman Waarom zou je met PLi vooruitspoelen om de reclame voorbij te spoelen. Je kunt beter de StepSkip optie gebruiken (Pli-feature). Zie de < en > toetsen naast de 0 (nul) ">" is dan 1 minuut vooruit en "<" 15 seconden terug (default). Gemak dient de mens. Omdat PLi het ook mogelijk maakt langzaam te spoelen en er telkens een GOP frame afgespeeld moet worden lijkt het inderdaad bij het langzaam vooruit spoelen (2x, 4x) alsof het achteruit gaat. Andere images beginnen eens bij 8x vooruit... daardoor lijkt het daar altijd goed te gaan. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
fbouwman Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 StepSkip lijkt me een goede optie, ga ik eens proberen. Je zei "alsof het achteruit gaat" Geloof me nou maar, het gaat echt achteruit. Als ik midden in een opname begin met 4x vooruit spoelen, dan kom ik aan het begin van de opname uit!!! Dit probleem heb ik nooit gehad in Hydra of Gemini. Uno 4K + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323
Gast Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Kun je ons zo'n file waarmee je dit hebt bezorgen (of kun je 'm ergens neerzetten waar we 'm kunnen afhalen)? Dat maakt 't voor ons makkelijker om dit te reproduceren en te testen, en er mogelijks een fix voor te maken. Doe maar een PM als je 't niet publiek wilt neerzetten...
rongogo Geplaatst: 5 mei 2007 Geplaatst: 5 mei 2007 Ik denk dat ik het probleem van jou gevonden heb. Ga eens naar instellingen, systeem instellingen, opnemen en afspelen, en vink daar autoplay eens uit. Ik had namelijk hetzelfde opgemerkt, maar dan als ie op het einde van een film kwam, hij automatisch opnieuw begon als ik vooruit aan het spoelen was. EDIT: dit was bestemd voor fbouwman grtz RGG
Unetwork Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Geplaatst: 5 mei 2007 Ik heb nu wederom een flash gedaan. Ook daarna flashwizzard erop gezet nu met een CF maar ook Pli ziet de CF zowel de USB niet zitten. Ga ik een restart maken komt die wel in de multiboot menu. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen