Ga naar inhoud


arion af8000 hdci


jan5000

Aanbevolen berichten


Ik heb vandaag met de importeur gesproken en die vertelden mij dat de ontvangers over twee weken uitgeleverd gaan worden. De ontvangers moeten alleen nog worden voorzien van software voor de Nederlandse kanalen.

Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
Citaat:
Ik heb vandaag met de importeur gesproken en die vertelden mij dat de ontvangers over twee weken uitgeleverd gaan worden. De ontvangers moeten alleen nog worden voorzien van software voor de Nederlandse kanalen.


Hallo,

Deze opmerking dateert van 2 maanden geleden. Ik krijg de indruk dat hij hier nog niet leverbaar is. Is er inmiddels bij iemand iets meer bekend?

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de importeur weer gesproken en die vertelde mij dat zij de ontvanger aan het eind van deze week, week 30, ontvangen. Hij zal dan ongeveer een week later uitgeleverd worden aan de distributeurs en dan aan de detailhandel.

Afwachten maar weer.

Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb de importeur weer gesproken en die vertelde mij dat zij de ontvanger aan het eind van deze week, week 30, ontvangen. Hij zal dan ongeveer een week later uitgeleverd worden aan de distributeurs en dan aan de detailhandel.
Afwachten maar weer.


Hallo Loosduinen,

Heb je toevallig ook gevraagd wat hij ongeveer gaat kosten? Ik heb me suf gegoogled (ook op sites uit Duitsland) maar kan nergens een prijs vinden. Afijn, we wachten maar af.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
In duitsland staat hij voor 299,- prijs in nl zal dan wel rond de 350,- liggen.


Bedankt Ronald,

Als dat zo is valt me dat enorm mee. Ik heb vorig jaar voor de 9400PVRSE versie zo'n - dacht ik - 450 of 500 Euri moeten neerleggen. Dus nam ik aan dat deze HD versie misschien wel ca. 700 Euro zou kosten. Zou niet gek zijn als jij gelijk krijgt.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dit is wel de versie ZONDER harde schijf (;


Hallo Ronald,

Je haalt me de woorden uit de mond. Ik kwam daar vandaag ook achter en begrijp nu de prijs van ca. 350 Euro.

Nu moet ik er nog maar even diep over nadenken. Ik wil eigenlijk persé een HDTV satelliettuner MET harde schijf. Of zal hij hier ook in te bouwen zijn?

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De importeur geeft aan dat er "voorlopig" geen pvr versie komt. Dit zou te maken hebben met de opslag van de hd gegevens. Als ik het goed heb is de 4000 een 8000 met een usb poort.


Dank je Jan,

Op dit moment heb ik nog geen HD spulletjes. Ik verwacht echter nog dit jaar mijn slag te gaan slaan en heb me al wat voorbereid in diverse winkels en op internet.

Mijn gedachten gaan uit naar de Sony Full HD LCD HDL-40W2000 met die Arion Tuner (als hij uit is). Dan heb ik ook nog UPC Digital en die brengen dit jaar nog (zeggen ze) een HD tuner met harde schijf uit. Daar wacht ik dan maar op en dan kan ik ook eens wat opnemen.

Nogmaals bedankt en groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...