Ga naar inhoud


arion af8000 hdci


jan5000

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...
Citaat:
Hij wordt zelfs al verkocht door webshops in NL.


Hallo Roodkapke,

Bedankt voor de info. Ik heb eens rondgezocht en vond hem in ieder geval bij één zaak. Maar goed, hij is er schijnbaar.

Ik blijf het wel jammer vinden dat er geen harde schijf in zit. Een paar berichtjes terug stonk ik daar in. Maar ja, dat komt door al die afkortingen HD (hard disk, help desk, high definition).

Ik zal binnenkort eens bij mijn eigen satellietboer kijken.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuner wordt gebruikt icm een philips lcd 32pfl9632. Op het demokanaal van de Astra een perfect beeld. Werkt wat traag met aston cam bij de zenderkeuze echter niet storend, matrix revelutions lijkt beter te gaan. Een enkele keer een stilstaand beeld (10 sec.) Er zit alleen een Engelse handleiding bij.

Ik vraag me af hoe de software update via OTA gaat, ben het niet tegengekomen in het menu. Ook bij niet hd uitzending een goed beeld. software lijkt veel op echostar c.q. clarkbelt.

coolstream neo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb deze ontvanger gekregen en weer teruggebracht. De combinatie met de Aston module met de laatste filmware gaf bugs, bugs en nog eens bugs met op de betaalzenders een haperend beeld en geluid. Ook de HDTV beeldkwaliteit vond ik minder dan de Topfield 7700. Jammer, jammer, jammer. Het lag misschien aan dit exemplaar, ik ben zo'n pechconsument waarbij het nooit in één keer goed gaat.

Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...