Ga naar inhoud


Tele2 stopt met doorgifte Engelse clubkanalen


Rog

Aanbevolen berichten

Tele2 stopt met doorgifte Engelse clubkanalen

 

Een tegenslag voor Tele2 abonnees die houden van Engels voetbal. De triple-play aanbieder stopt namelijk vandaag met de uitzendingen van de televisiekanalen van de Engelse voetbalclubs. Hierdoor zijn met onmiddellijke ingang de zenders Arsenal TV, Liverpool TV, Manchester United TV en Chelsea TV niet meer beschikbaar voor de Tele 2 abonnees.

 

Tele2 maakte dit nieuws pas vandaag middels een per email verzonden nieuwsbrief aan de abonnees bekend. Het bedrijf zegt op dit moment op zoek te zijn naar goede vervanging van de voetbalkanalen. Door het verdwijnen van deze zenders zal het aanbod voor de Tele2 voetbalabonnees, zowel via het eigen ADSL2+ netwerk als via Digitenne en Canal Digitaal, in de komende maanden waarin geen live voetbal door Tele2 zal worden uitgezonden zeer karig zijn. De abonnees moeten in deze stille voetbalmaanden overigens wel gewoon het volledige abonnementsbedrag aan Tele2 voldoen.

 

 

Bron: wwww.Satellietnieuws.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Scheelt weer een hoop bandbreedte.

Ik ben zowiezo benieuwd wat er volgend seizoen gaat gebeuren, het gaat echt niet goed met dat Tele2 verhaal.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via satelliet zouden ze nog 1 jaar moeten... En inderdaad dit hele project wat miljoenen gekost heeft is inderdaad geflopt(!) Net zoals het Talpa project. Nederlanders willen nu eenmaal niet (veel) voor TV betalen. Dat zijn ze ook niet gewend.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Via internet moeten ze ook nog een jaar...

 

In het najaar gaat het grote bieden weer van start.

 

Ik gok op KPN, maar laten we voor ons satellietkijkers hopen dat Chellomedia

deze keer wel genoeg biedt...

 

Anders weet je zeker dat er via de sat niets te kijken valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit dat de Engelse club kanalen verdwijnen. Keek er zelden of nooit na, vind alleen de eredivisie intersant om te kijken. Daarom mag van mij de band breedte de rest van de tijd gebruikt worden voor een extra film kanaal of betere kwaliteit o.i.d. Maar laten ze dan wel tijdens wedstrijden van Nederlandse competitie twee (of meer) wedstrijden tegelijk zien. Nu zijn altijd de "kleinere" clubs als laatste aan de beurd.

 

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nederlanders willen nu eenmaal niet (veel) voor TV betalen. Dat zijn ze ook niet gewend.


Tele2 voetbal is toch echt een stuk goedkoper dan Canal+ was hoor. Ik weet wel dat je er daar films bij kreeg, maar veel mensen hadden het alleen voor voetbal.

Anyhow, voor de satellietkijkers blijft er wel héél weinig over nu. Voorheen kon je in de zomer- en winterstop nog naar die Engelse kanalen kijken op het Tele2 kanaal, nu niet meer. Dat betekent dus dat je bijna 3 volle maanden betaalt voor een kanaal dat niets uitzend. En anders dan bij TV via ADSL heb je alleen het voetbalkanaal dus kun je nog geen rechten ontlenen ook.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb Tele2 vandaag nog aan de telefoon gehad,en de engelse voetbal zenders zouden volgens haar niet in het contract zitten die mensen afgesloten hebben voor het voetbal met de tvbox via internet,dus het abbonement kon niet gestopt worden,en desbetreffende dame wilde ook verder niet met mij in discussie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit dat de Engelse club kanalen verdwijnen. Keek er zelden of nooit na, vind alleen de eredivisie intersant om te kijken. Daarom mag van mij de band breedte de rest van de tijd gebruikt worden voor een extra film kanaal of betere kwaliteit o.i.d. Maar laten ze dan wel tijdens wedstrijden van Nederlandse competitie twee (of meer) wedstrijden tegelijk zien. Nu zijn altijd de "kleinere" clubs als laatste aan de beurd.

Noordhorn


Helemaal mee eens!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kom je er gewoon vanaf nu dat de Engelse kanalen gestopt zijn. Ook al staan ze niet in het contract(!) Geween een aangetekende brief sturen met :

"Ik heb Tele2 voetbal genomen speciaal voor de Engelse kanalen.(!) Daarom zeg ik mijn abonnement op Tele2 voetbal per direct op..."

 

Ze boden het en het kan toch zijn dat je het abonnement niet voor het Nederlands voetbal genomen had maar alleen voor de Engelse kanalen(!)

 

Psst. en de dames van de helpdesk zijn meesteressen in afwimpelen(!) That's the part of their job.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Geween een aangetekende brief sturen met :
"Ik heb Tele2 voetbal genomen speciaal voor de Engelse kanalen.(!) Daarom zeg ik mijn abonnement op Tele2 voetbal per direct op..."


Waarom denken veel mensen nu dat de abonnees willen opzeggen. Denk dat grote meerderheid die in het verleden abonnee geworden zijn dat alleen maar hebben gedaan voor de Nederlandse competitie. Persoonlijk heb ik er in al die jaren in totaal nog geen kwartier gekeken na al die buitenlandse club kanalen. Blijf dus ook gewoon lid het aankomend jaar. De rest van de week mag er van mij part alleen maar testbeeld op staan (of zie mijn eerder antwoord)

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...