Ga naar inhoud


[5400] Irdeto kaart aktiveren


michaelangelo

Aanbevolen berichten

Ik heb een Humax 5400 en zou graag m'n Irdeto pre paid kaart werkend willen zien. Heb m'n kaart in de bovenste gleuf gestopt en ben inmiddels al heel wat uurtjes aan het wachten. Dealer heeft mij geadviseerd om m'n humax 24 uur aan te laten staan zodat m'n Irdeto kaart geactiveerd kan worden. Heb de laatste software draaien (ToH3.4HoT8.0). Ik vraag me af of ik nog andere instelling in m'n Humax moet aanpassen zodat de aktivatie wat vlotter zal gaan. Iemand enig idee?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


je gaat naar de site van canal digitaal en daar kan je online je kaart activeren (voor als je een update hebt gemist bijvoorbeeld) en dan heb je meestal binnen 15 minuten beeld ..(ik wel althans) ik activeer wel eens irdeto(2) kaarten voor iemand die de humax alleen op de camping gebruikt en geen internet heeft....en dat lukte prima...

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
je gaat naar de site van canal digitaal en daar kan je online je kaart activeren (voor als je een update hebt gemist bijvoorbeeld) en dan heb je meestal binnen 15 minuten beeld ..(ik wel althans) ik activeer wel eens irdeto(2) kaarten voor iemand die de humax alleen op de camping gebruikt en geen internet heeft....en dat lukte prima...



Ehm juist! Maar het gaat hier niet om een Canal Digitaal kaart, maar om een World TV kaart (Irdeto). De dealer heeft overigens wel erbij gezegd dat ik m'n kaart moet aktiveren in een Irdeto cam, maar aangezien m'n hummy een Irdeto decoder is, ga ik ervan uit dat het hier ook mee kan. Dus zoals ik het begrijp hoef ik verder niks aan te passen in de configuratie van m'n humax! Nou dan zit er voor mij niks anders op dan m'n hummy nog ff aan te laten staan en wachten of ie het idd aktiveerd! Alle tips zijn alsnog welkom!

Alvast bedankt!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap een ding even niet. Eenmaal Irdeto kaart ingestoken wordt ie herkend door de Hummy, echter bij een restart geef ie het volgende weer:

 

"Verkeerde kaart controleer kaart AUB"

 

Haal ik m'n Irdeto kaartje eruit geeft ie aan:

 

"Kaart verwijderd"

 

Stop ik m'n kaartje er weer in geeft ie aan:

 

"Kaart OK"

 

Hoe kan dit toch?

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kaart word herkend ..das duidelijk (met de chip naar boven natuurlijk)

Het lijkt erop dat de kaart misschien niet met de emu in de humax werkt (dus terug naar de originele software) bij josje weten ze misschien meer of hebben ze een pmc tabel voor je...

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...