Ga naar inhoud

[ALL] .TAR.BZ2 bestanden instaleren op LT image mogenlijk?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Deze bestanden kan je gewoon uitpakken met winrar.

Daarna kopieren met dcc naar de juiste locatie.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

pesies,

enkel kan het zijn dat de mapstructuren niet overeenkomen...

dat is dan snel geanalyseerd met winrar en dcc

want het kan zijn dat die mapstructuur en de tar.bz2 van oorsprong niet overeenkomt als het bestand voor een ander image bedoeld was.

cheers

Walking The Dog

Carles Es Les Lulus, Arno

Geplaatst:

ipk heeft een nette uninstall en tar.bz niet..

daarom ondersteund LT geen andere zaken dan ipk.

Geplaatst:

vaak heb je op diverse duitse sites leuke addons.

Met het gemini useraddon was dit heel simpel een regel editten in useraddon.xml en als je dan eens een nieuwe image flasht, je eigen useraddon er in zetten, en kun je zo addon voor addon weer instaleren.

Geplaatst:

tar.bz bestanden kan je met winrar openen op je pc en dan middels ftp naar de box uploaden naar de juiste dirs.

Geplaatst:
Citaat:
tar.bz bestanden kan je met winrar openen op je pc en dan middels ftp naar de box uploaden naar de juiste dirs.

Dat is bekend, maar zo'n gedoe....
Er is toch niets makelijker dan gewoon ff met je afstandbediening een beetje klikken en klaar.
Het gaat me niet om hoe het wel kan, het gaat me erom, is de useraddon of zelf links en of addons in het menu toe te voegen?

Je kunt in de feeds.xml bijvoorbeeld je eigen feeds toevoegen dmv de juiste hyperlink, verwijs je deze naar een tat bestand kan lt er neits mee, het gaat mij er om een verwijzing te maken naar een tar bestand en deze dan automatisch te laten instaleren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen