Dilasso Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Beste Lezer, Kun je de Dreambox 500s met CIFS ook mounten naar een andere drive dan drive C en hoe zou dat moeten. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Henksat Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Citaat: Beste Lezer, Kun je de Dreambox 500s met CIFS ook mounten naar een andere drive dan drive C en hoe zou dat moeten. Hetzelfde als wat je nu hebt. Je hebt nu vermoedelijk een gedeelde map gemaakt welke je via CIFS kan benaderen. De CIFS mount verwijst naar het IP-adres van je PC, en of die gedeelde map nu op C, D , of welke schijf dan ook staat maakt niet uit. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Dilasso Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Geplaatst: 4 juni 2007 Sorry maar zou je a.u.b. kunnen aangeven wat ik moet invoeren en waar, ik ben tamelijk onbekend met deze materie en met heel veel pielen is het mij gelukt om op te nemen op drive C. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Henksat Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Dan is je vraag toch beantwoord. Je hebt het nu werken op je C: drive, daar staat dus je gedeelde map. Als je die map nu weghaalt, en op een andere partitie/schijf deze map weer aanmaakt en deelt dan werkt je mount weer. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Dilasso Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Geplaatst: 4 juni 2007 Ik heb de map: dreambox/movie verplaatst van drive C naar drive D, maar dan kan de box niet worden gemount. Graag nog een suggestie. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Tonskidutch Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Dilasso, Citaat: dreambox/movie verplaatst van drive C naar drive D enkel verplaatsen van de mappen is niet afdoende zoals je in alle faqs over cifs mounten kunt lezen is het nodig om het desbetreffende mapje op c:/ d:/ of k:/ natuurlijk ook weer te delen met de user die je ingesteld hebt voor delen van mappen en bestanden. suggestie; dus lees eens de berichten over de basis van het cifs mounten op een PC en zoek er dan ook naar. het constant aanbieden van linkjes uit voorgaande vragen en oplossingen ten bate van nieuwelingen is nu echt niet productief zoeken doe je op cifs mounten opnemen op pc delen van mappen etc gegarandeerd dat je massa's leesvoer vindt. cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Dilasso Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Geplaatst: 4 juni 2007 Oké bedankt ik volg je raad op, laat tzt weten of het is gelukt. Groeten, Dilasso. Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld(Auteur onbekend)---------------------------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen