Ga naar inhoud


Motorola International 5200


Aanbevolen berichten

Heb hier nog een oude Motorola International 5200 liggen. Dat is een versie waar nog een grote SIM-kaart in gaat, en dus ook een Season-interface. Nu heb ik ooit eens ergens gelezen dat hier wel wat mee gedaan kan worden. Ik ben dus een absolute leek op dat gebied, misschien kan iemand een zetje geven...

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dat mogelijk is dan wil ik dat zeker proberen, maar dan wel met het nummer van m'n eigen SIM-kaart en niet die van iemand anders hoor. Ik vroeg dit alleen maar omdat die zooi toch maar staat weg te rotten hierzo, en misschien dat er nog wat leuks mee gedaan kon worden. Nogmaals ik ben een leek op dit gebied en heb zeker niet de intentie om lekker gratis te kunnen gaan bellen, wil alleen wat meer over de techniek ervan te weten komen.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als'ie te koop was stond'ie wel onder een andere rubriek.... tongue.gif" border="0 <BR>En moet dat ene IC er in zitten om er wat mee te kunnen spelen???

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op dit gebied een leek maar op de Crazy Bites DVD 06 staat " Motorola full emmi box scheme.v1.0 " .<BR>misschien kun je iets met dit progje. Als je 'm wilt hebben mail............<P>GRTZ SPJ confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...