jano Geplaatst: 26 juni 2007 Geplaatst: 26 juni 2007 Hallo allemaal Ik overweeg om naast mijn DM7025 een DM600 aan te schaffen voor boven maar heb daar wel een paar vragen over Kan ik met de 600 ook 1 kanaal opnemen en een andere kijken zoals ik met de 7025 doe Natuurlijk wel op de zelfde transponder en kan ik de 600 ook updaten via een web interface ? is het mogelijk dat ik met 1 hd kan werken met de 600 die nu in mijn 7025 zit ? Graag jullie bevindingen alvast bedankt voor het meedenken mvg Jano
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2007 Geplaatst: 26 juni 2007 Kan ik met de 600 ook 1 kanaal opnemen en een andere kijken zoals ik met de 7025 doe Neen Natuurlijk wel op de zelfde transponder Ja deels afhankelijk van de Emulator en Image en kan ik de 600 ook updaten via een web interface ? (sorry) Neen enkel de speciale dreamup (NU nog) is het mogelijk dat ik met 1 hd kan werken met de 600 die nu in mijn 7025 zit ? Ja Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Tonskidutch Geplaatst: 26 juni 2007 Geplaatst: 26 juni 2007 ik denk dat ik me daar iets te voorbarig uitliet over het principe betreffende het opnemen en een andere zender kijken dat is wegens de hard en software van de dm 600 eigenlijk eerder geluk hebben dan echt een gegarandeerde optie ook al wegens het feit dat je op een externe disk gaat opnemen (de dm 7025) en dus speciaal de tweede demuxer mist en driver afhankelijk bent. dm 500 en dm 600 hebben naar verluid enkel een demuxer onboard die gestuurd door het image niet garant staat voor een dergelijke mogelijkheid. maar ik vraag me steeds vaker af waarom een dm 600 en een dm 7025 combineren en dan van beide hetzelfde eisen.. je kunt toch altijd de dm 7025 laten opnemen terwijl je andere zaken bekijkt? cheers Walking The Dog Carles Es Les Lulus, Arno
Roodkapke Geplaatst: 26 juni 2007 Geplaatst: 26 juni 2007 Dat opnemen van de ene zender en kijken naar de andere werkt al wel op een 600. Timeshiften nog niet. De 600 heeft wel degelijk een webinterface, maar die moet je met een trukje benaderen, dat staat hier wel ergens genoemd. PLinux member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen